ziomekkamil Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 siemka robie gre 3d juz zrobilem 70% i mam problem bo jest wszędzie ciemno ( w backgrounds dalem czarny kolor jak dam biały to widac załe otoczenie i niejest ciemno ale widac jak sie ładują np. drzewka ściany )jak podchodze do sciany to sie oswietla takie pole widzenia i niewiedze niektórych potworków i bo robie survival horror i jak zrobic latarke 3d lub swiatło 3d? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Ej, nie znam się, ale kiedyś czytałem poradnik, przed rysowaniem czegokolwiek, trzeba wpisać draw_set_color(c_white), żeby miało swoje kolorki, a nie było czarne ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Ej, nie znam się, ale kiedyś czytałem poradnik, przed rysowaniem czegokolwiek, trzeba wpisać draw_set_color(c_white), żeby miało swoje kolorki, a nie było czarne ;p kiedy juz am białe tło to sie ładuje sciana itp i niefajnie to wyglonda dlatego chce latarke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 a używasz jakiegoś dll-a? edit: możesz zrobić graniastosłup z biało-żółtawą teksturą i ustawić jego alpha jako efekt latarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 probowlaem z przykladu swiatrla ale sie niedalo a używasz jakiegoś dll-a? edit: możesz zrobić graniastosłup z biało-żółtawą teksturą i ustawić jego alpha jako efekt latarki Własnie tego nie potrafie 2 posty z rzędu w kilka minut. Warn. Platyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...