Skocz do zawartości

Slaughter-house


lvla2y

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Slaughter-house

 

Gatunek: Strzelanina

 

Opis:

Rok 1942. Hitlerowski obóz. Niemcy mają władzę nad całą Europą. W tym obozie, znajduje się Polski partyzant. Jest w niewoli. Ma na koncie wiele detonacji. Obóz jest o zaostrzonym rygorze. Nikt z niego nie uciekł. Jednak nasz bohater opracował plan ucieczki. Faszyści nie byli zadowoleni... Nasz partyzant jest ich celem, czyli złapać go i wykonać egzekucję.

 

Autorzy:

Programowanie:
lvla2y

Fabuła:
Backspace

Grafika:
lvla2y \ Backspace

Muzyka:
lvla2y \ Backspace

Screeny:

Screen1-screen z misji 1

Screen2-menu

Download

(4,8MB)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Omg ale wyczepista gierka. I te niemieckie: "Hande hoh!". Gra jest na wypasie. Oto w punktach opis tego jak zaragowalem na gre:

 

0- Czytam posta, fabula jest bardzo ciekawa ze wzgledu na zdania pojedyncze ktore bardzo udziwniaja przekaz tresci, mimo to nie zrezygnuje, zagram w ta gre bo jest ona o roku 1942 co mi sie kojazy z seria gier "Battlefield"

1- Wlaczam gre, ekran ladowania jakis dziwny troche czarnobialy z jakimis gruzami. Hmm... zapowiada sie ciekawie.

2- Ok, widze menu, kolorowe przyciski jakos dziwnie wygladaja.

3- Jakies uderzajace podobienstwo w wyborze map do twojego innego TDS'a. Myślę sobie- Chłopie, chyba nie skopjowałeś engina ze swojej innej gry? Prawda?

4- Ok gram, nie wiem gdzie mam iść, ide do pierwszego lepszego szkopa i pytam o droge, ten w odpowiedzi mi mowi ze mam wziasc rece do gory. Po czym znowu pojawia mi sie ta sama mapa.

5- Ok, widac ze szwaby nie sa bardzo pomocne, postanowilem poszukac jakiegos wyjscia. Dzieki temu ze szwaby w twojej grze to debile (-to chyba nie jakies przeklenstwo nie?) ominalem ich bez problemu.

6- ide na dol ekranu i jestem w punkcie wyjscia, wiec potem ide do gory, na lewo, i w koncu na prawo.

7- nasz bohater brzydko mowi "spier*dalam z tąd"(-tak bylo w grze, najwyzej co dalem w zlym miejscu cenzure), ale autor/rzy gry byli tacy wspanialomyslni ze ocenzurowali jego wypowiedz znakiem: "*".

8- Nastepna misja: uciekam przed napalonym szkopem ktory goni mnie bo chce mnie zlapac ale co ze mna zrobic to juz nie wiadomo ;)

9- udalo mi sie oszukac bo tworca gry dziwnie wykorzystal "image_angle" i pewnym sprytnym ruchem myszki stanalem za jego plecami i moglem go grzecznie do bramy odprowadzic

10- nastepna misja- nie wiem co mam zrobic, wiec ide przed siebie niczym rambo i wyrzynam szkopow ktorzy maja zeza i nie umieja trafic we mnie.

11- doszedlem do dolu mapy i znalazlem jakies kawalki drewna z kółkiem z musztardy na środku, doznalem kolizji z tym dziwnym przedmiotem i dostalem informacje o koncu gry testowej. Dziwnym faktem jest to, że alarm buczy także w menu.

 

1/5 zabrales mi ta wspaniala gra 5 min zycia. Btw, nie uzywaj tego samego engine co w innych grach, bo to brzydko wyglada, a tagze grafika jest tragiczna. 1 za to ze skopjowales engine ze swojej innej gry, grafika strasznie brzydka i pusto na mapach. Chyba za wczesnie na zapowiedz, nie sądzisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Poziom inteligencji widzę wysoki u was skoro nie rozpoznajecie ironii.

lvla2 na pewno 18 lat masz i zadajesz się z 11-latkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Większość to on składał.

2. Gra cały czas się zmienia!

3. Misje na razie są mało sprecyzowane (to się zmieni).

4. Spier****m z tąd? Nie czasem Spierdzie**m?

 

Poziom inteligencji widzę wysoki u was skoro nie rozpoznajecie ironii.

lvla2 na pewno 18 lat masz i zadajesz się z 11-latkiem

 

Coś ci nie pasuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Do 11-latków nie, do 18-latków kolegujących się z 11-latkami już prędzej. Ale sens mojego zdania był taki: lvla2 nie ma 18 lat

 

Menu brzydkie, wywalcie te sfastyki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
W tym obozie, znajduje się Polski partyzant.

Niepotrzebny przecinek, niepotrzebna duża litera.

Jest w niewoli.

Serio? A ja już myślałem, że polski (przepraszam: Polski) partyzant jest w tym obozie strażnikiem albo i dowódcą.

Ma na koncie wiele detonacji.

Trzeba mniej fasoli jeść :twisted:

Nasz partyzant jest ich celem, czyli złapać go i wykonać egzekucję.

Gramatykę tego zdania złapać ją i wykonać egzekucję.

 

Gra!

 

- Piękny ekran tytułowy, gdzie gra całkiem niezła muzyczka. Kursor w postaci śmiesznej łapki oraz zabawne, niebieskie i żelkowe przyciski menu nie licują z ponurawą muzyczką i smutnymi, szaro-białymi ruinami. Na dodatek tytułu prawie nie widać. (czarny tekst na ciemnoszarym wzorzystym tle? Brawo.)

- O dziwo przyciski w menu da się kliknąć tylko z prawej strony, z lewej już nie istnieją materialnie.

- W grze bohater dziwnie się obraca - za posunięciem myszki biega w kółko wokół pewnego punktu, zamiast się obrócić jak normalny człowiek. A trzeba widzieć jego wygibasy, gdy wejdzie na celownik! (Zły origin sprite'a bohatera)

- Gdy skończy się czas, poziom nagle się restartuje bez żadnych wyjaśnień, nie wiadomo więc, o co chodzi i czemu umarliśmy.

- Żółciutcy jak masło strażnicy w ciemnoszarych dresach i czarnych czapkach-kominiarkach na głowie (piękni hitlerowcy, nie ma co) są ślepi jak krety i zauważają nas dopiero, gdy ich dotkniemy.

- Nasz bohater - rzekomo więzień obozu (domyślam się, że koncentracyjnego, a nie harcerskiego) - ma zaś amerykański mundur i dziwny, brązowy garb na plecach.

- Nasze liczniki pokazują się pod spodem strażników i flag (?)

- Przez flagi (?) nie da się przejść.

- "Hände hoch", kochasiu, nie "Hande Hoh".

- Bohater po dojściu do wyjścia mruczy: "Chyba się zorientowali" - dopiero teraz się biedacy obudzili? Śpią na stojąco? - po czym dorzuca: "Sp*****ielam z tąd!" (cenzura moja) Po pierwsze "stąd", po drugie jestem całkiem pewny, że w latach 40. nie funkcjonowało jeszcze słowo "sp...", zwłaszcza, że nasz heros to wszak partyzant i doświadczony żołnierz, a nie jakiś menel z ulicy.

- Szybko! Do Bramy, napisanej nie wiadomo czemu wielką literą!!!

- Sam pościg to najbardziej jajcarska rzecz, jaką zdarzyło mi się zobaczyć. Oto bowiem Niemiec w dresie i kominiarce goni bohatera niczym w kreskówce (wstaw jeszcze

w tle!), przy czym nie przyjdzie mu do żółtego łba, żeby wystrzelić z trzymanego przez siebie pistoletu.

- Na końcu zaś jest obiecana brama w murze. Bohater... niby duch przenika przez mur, wychodzi poza poziom i bez powodu umiera i musi zaczynać od nowa. Tak więc trzeba było dotknąć bramy zamiast wykorzystywać swe nadnaturalne moce.

- Poziom 3. Ni stąd, ni zowąd głośny alarm i chrapliwy odgłos: "H#$@#$ände hoch!" Siostrę mi niemal obudziłeś, ciućmoku.

- Na poziomie 3. Niemcy przypomnieli sobie o swych pistoletach. Walą do bohatera, który nie pozostaje im dłużny. (żółte kule - dobre, czarne kule - złe!) Co jakiś czas bohater przeładowuje broń klawiszem 'r', niewymienionym w instrukcji.

- Nie jestem pewien, ale zdaje się, że gdy umrzemy na poziomie 3. poprzedni dźwięk alarmu nie przestaje się rozlegać. Tak więc mamy po chwili kilka alarmów nakładających się na siebie i czyniących Potworną Kakofonię.

- Na brzegu poziomu są szare kwadraty. Z niewiadomych powodów, gdy bohater wejdzie w taki kwadrat, gra spowalnia się niemiłosiernie.

- "Ooooo Taaaak!" mówi nasz "pochader", przedarłszy się przez kompletnie pusty pokój z podłogą wyglądającą jak blat stołu i doszedłszy do paintowego dynamitu.

- "Koniec gry testowej" - szkoda, że nie odgłosu (odgłosów?) alarmu, wciąż rozlegającego się z pełną siłą.

 

Tym razem chyba się cofnąłeś, gra gorsza od Warriora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co to grafiki innych "bajerów" to jednak zmień tą grafikę bo aż nie da się patrzec, aktualnie gra nie jest warta świeczki.

 

Zaoszczona to może być jednak brzytfa.

 

a jak to anty powiedział to jednak trzeba wywali te stafystyki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 11-latków nie, do 18-latków kolegujących się z 11-latkami już prędzej. Ale sens mojego zdania był taki: lvla2 nie ma 18 lat

Ej ziomek , jakbym miał 27 lat a On 20 , to też tak byś napisał?? .

 

EDIT : A po drugie Ja się z nim nie koleguje... , tylko grę tworzymy razem a to dwie różne rzeczy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej ziomek , jakbym miał 27 lat a On 20 , to też tak byś napisał?? .

 

EDIT : A po drugie Ja się z nim nie koleguje... , tylko grę tworzymy razem a to dwie różne rzeczy..

 

Łosz ty gnoju! xD

 

A wracając do tematu...

 

Postanowiłem poprawić MENU gry. Nowa wersja testowa ukaże się nie długo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka drobna uwaga rzeczowa.

 

Rok 1942. Hitlerowski obóz. Niemcy mają władzę nad całą Europą. W tym obozie, znajduje się Polski partyzant. Jest w niewoli. Ma na koncie wiele detonacji. Obóz jest o zaostrzonym rygorze. Nikt z niego nie uciekł. Jednak nasz bohater opracował plan ucieczki. Faszyści nie byli zadowoleni... Nasz partyzant jest ich celem, czyli złapać go i wykonać egzekucję.

W przypadku Niemiec mówimy o nazizmie. Faszyzm rozwinął się we Włoszech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...