LWG Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Witam jestem Nowy mam problem z 3D źle mi wyświetla texture obiekt. do draw object dałem: GML ttt=background_get_texture(background3) draw_set_color(c_white) d3d_draw_wall(x,y,0,x+60,y+60,60,ttt,1,1) Pomocy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 1. Proporcje tekstury MUSZĄ być potęgą 2 ( 2 4 8 16 32 64 128... ) 2. Patrz punkt 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWG Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 mókłbyś zrobić przykład lub napisz jak poprawić kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 mu chodziło o wielkość background'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 16x16, 32x32,64x64, 128x128, 256x256 .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWG Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Bardzo wam dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się