Skocz do zawartości

Blokada strzelania


achito22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Jestem początkującym w Game Maker .

Zrobiłem ludzika z pistoletem(widok z góry),zrobiłem obrót do myszki 360 obrazków.

Jak zrobić strzelanie z lufy pistoletu,żeby pocisk leciał w stronę w którą się wystrzeli,żeby znikał po kilku sec i że dopiero jak 1 pocisk zniknie można wystrzelić 2.

Z góry dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kod będzie wyglądał tak:

/w strzelaniu, np. Global Mouse Left Pressed/:

GML
if(!instance_exists(pocisk))

{

a = instance_create(x,y,pocisk)

a.speed = 4

a.direction = direction

a.alarm[0]=room_speed*3

}

/w Alarm 0 pocisku/:

GML
instance_destroy()

Jeśli jeszcze nie babrzesz się w kodzie, to ktoś inny poda w klockach. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...