Japanstache Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Jak wiecie, projektów mam więcej niż islamska matka dzieci-samobójców. Prawdę mówiąc, nie widzicie nawet 10 procent, dlatego tym temacie w regularnych odstępach czasu będą pojawiały się moje stare niewydane produkcje, dema, pomysły, silniki, przykłady i twórczość inna. Komentarze mile widziane, oceny gwiazdkowe sensu nie mają. 01 - Jaskinia Goblinów Typ: silniczek do top down slashera Opis: Nieskończona nowa wersja nieskończonej starej wersji gry w której brzydka kulka siekała szkielety. W nowszej wersji mamy aż cztery postacie do wyboru i inteligentny system tworzenia wrogów. Sami wrogowie inteligencją nie grzeszą. Screeny: [1] [2] Autorzy: ja Link: https://gmclan.org/up4365_4_Jaskinia_Goblin_w_v003.html 02 - Artyleria Typ: stareńki mashup ai do artylerii i estetycznego działania na terenie. Opis: Dzielna choć głupiutka załoga dziwacznego czołgu ma za zadanie zniszczyć trzy tarcze na poligonie. Ze względu na to, że są naprawdę głupiutcy korektę kursu wprowadzają sami i to dopiero po uderzeniu pocisku w ziemię. Za to sami decydujemy kiedy pocisk ma zostać wystrzelony (spacja) Screeny: [1] Autorzy: ja Link: https://gmclan.org/up4365_4_przyklad_ai_artylerii.html 03 - Fasolkowe Zombie Typ: symulator apokalipsy zombie? Opis: Nie-aż-tak-stary-projekt w którym bawiłem się głównie image_angle. Grupka fasolkowatych kibiców z kijami kontra plaga żywych trupów. Screeny: [1] [2] Autorzy: ja + motyw hordy z L4D Link: https://gmclan.org/up4365_4_fasolkowe_zombie.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Tak szczerze to Twoich tematów z założeniem pokazania wszystkich dzieci jest równie wiele co zamachów w samolotach(ot choćby ten ostatni, nieudany). Tym razem jednak trzymam Ciebie za słowo, ze pokażesz co tylko się da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Weź wygrzeb tego erpega planszowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 weź wygrzeb Herbacianą Rewolucje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 @Wiader Ogólnostachowy temat toż to pierwszy jest. @Osiem Piękne czasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 no ja już się nie mogę doczekać tych gier o których nawet nie wspominałeś. założę się że zajmują z 20% twojego dysku! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 @up nie sądzę. Poziom zakończenia większości prac zapewne powoduje małą wagę. góra 12% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 (edytowane) Ja myślę że z powodu ilości tych prac, zajmują one aż 50% jego dysku... @DOWN(nie chodzi o downa tylko o posta na dole xD): Więc zmieniam słowo dysku na dysków ;P Edytowane 28 Grudnia 2009 przez Mimek Nie @Downujemy. Warn. Mimek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Nie zajmują nawet jednego procenta, bo większość na różnych dyskach przenośnych jest :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Co do jaskini goblinów to fajna mini-siekanka ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 japa@ hmmm no, tego nie przewidziałem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
en_6280 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Nie spodziewałem się aż takiego shitu, ale to shit. Nawet występuje error: " ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Collision Event with object bron_wroga_gobliny for object object0: Error in code at line 1: if nbron_wroga.atakuje=2 at position 16: Unknown variable atakuje " Podsumowując moim zdaniem szkoda czasu na grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Pokaz ta gre czarnobiala z zombie : <, bo zgubilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Podsumowując moim zdaniem szkoda czasu na grę. moje stare niewydane produkcje, dema, pomysły, silniki, przykłady i twórczość inna Poza tym, wnioskując z twoich wypowiedzi ta gra jest starsza od ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Jak zrobiłeś, "atak młotem na gobliny"? to znaczy, że jak robisz zamach to nie zabierasz im energii, tylko jak on jest w fazie uderzania to dopiero zadaje obrażenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 przecież szare lata stasia już były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Ale nie byly oficjalnie na GMC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 tak się zacząłem zastanawiać ile to ja projektów zacząłem i nie skończyłem to mi po policzeniu wyszło 72 projektolce! Przebijesz Stasiu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 @Kowal Goblin przy kolizji z bronią sprawdza w którym momencie ataku dana broń jest (zamach, powrót czy właściwy cios). Jeśli broń trafia goblina w momencie właściwego ciosu ten traci życie (siła+atak broni -obrona) i zyskuje okres ochronny równy długości jednego ataku. @Bosu Licząc te projekty w których mam tylko grafikę? Zdecydowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 28 Grudnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Czy GręOHistoriiPrzemocy także tu pokażesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 japa@ nie, jak bym liczył te gdzie mam tylko grafe to hoho... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Imo gra średnia ale masz już te 4 ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Imo gra średnia ale masz już te 4 ;P w regularnych odstępach czasu będą pojawiały się moje stare niewydane produkcje, dema, pomysły, silniki, przykłady i twórczość inna. Komentarze mile widziane, oceny gwiazdkowe sensu nie mają. Odpuść sobie Tibię na razie. Komputer też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Odpuść sobie komentowanie mnie, nikt nie ma prawa zabraniać komuś wstawiania gwiazdek do tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 tak się zacząłem zastanawiać ile to ja projektów zacząłem i nie skończyłem to mi po policzeniu wyszło 72 projektolce! Przebijesz Stasiu? mi sie liczyć nie chce, tym bardziej że kilka formatów zrobiło czystki, ale myśle że jakby podliczyć moj ewszystkie projekty gma jakie kiedykolwiek robiłem, to musiał byś pomnożyć swój wynik przez kilkadziesiąt (no, minimum kilkanaście). 72 to bym znalazł tych "prawie skończonych" albo chociaż "zrobionych w 2/3" ale 8 lat temu to sie robiło gry!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Teraz każdy się będzie chwalił, ile to projektów zaczął, ale nie skończył. Nie powinno być na odwrót? =O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 tym ile skończyłem sie już kiedyś chwaliłem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Teraz każdy się będzie chwalił, ile to projektów zaczął, ale nie skończył. Nie powinno być na odwrót? Każdy powinien się chwalić ile projektów nie zaczął, a skończył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 No i co, nie ma nowych gier... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 31 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Nikt dwóch ostatnich nie zauważył najwidoczniej a i czasu przed sylwestrem malutko. Będą po nowym roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się