ziomekkamil Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 a więc grając sobie w Tekkena zastanawiałem się jak to jest zrobione?? chodzi mi o to czy możecie mi dac przyklady? turiotale? czy cos w tym stylu? Problem jest taki , że niewiem jak jest zrobiony wróg to zanczy jak go zrobic aby wiedzial kiedy skoczyc kiedy sie schylic bic 10-tkami róznych ciosów robic kombinacie itp z góry thx za pomoc. p.s Da sie wogule zrobic takie cos w game markerze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 To rozumiem ma byc taka dyskusja ciekawostka? "Ja bym to zrobil tak" "A ja bym to zrobil tak" "Droga tamtego jest bardziej wydajna" "Ale ten kod wydaje sie milszy do zrozumienia" Niewypali. +Proszenie o gotowa gre nie jest zbyt madre. Nigdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Problem jest taki , że niewiem jak jest zrobiony wróg to zanczy jak go zrobic aby wiedzial kiedy skoczyc Sprawdza, co robi przeciwnik i odpowiednio dostosowuje się do tego. Ale nikt Ci tego nie napisze, skoro chcesz się brać za coś takiego to znaczy, że już powinieneś coś umieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 24 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 ok. Wy tak piszecie bo sami niewiecie uciekacie od tematu jeśli ktos wie to niech zrobi przyklad exe i niecgh mi pokaze ze sie chocaz da! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Taaa, komu się chce, poszukaj sobie na yoyogames.com, jakieś gry i zobacz! Da się, skoro da się gry online, 3D, to to też się da, z resztą to jest proste... GML if objPlayer.attacktype=1 //Gdy gracz atakuje w łeb { kuca=1 //Bot sobie kuca } Oczywiście w step musi być GML if kuca = 1 //Gdy kuca { sprite_index = sprKuca //Sprite ustawia się na kuca } E.w. switche, wydajniejsze :P @EDIT: Ostrzeżenia 100%? Dobry jesteś, zły dział to jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 ok. Wy tak piszecie bo sami niewiecie uciekacie od tematu jeśli ktos wie to niech zrobi przyklad exe i niecgh mi pokaze ze sie chocaz da! zrobienie AI do konkretnej gry wymaga myślenia od CIEBIE. weź kartkę, ołówek i pomyśl, co bot ma robić. co byś zrobił, gdyby wróg atakował? bronił się itp lenin bardzo dobrze to streścił, za to Roki pisze głupoty - zrobienie dobrego ai prawie nigdy nie jest proste a markerem to ty piszesz po ścianie i później mama się wydziera. muzgu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 ok. Wy tak piszecie bo sami niewiecie uciekacie od tematu jeśli ktos wie to niech zrobi przyklad exe i niecgh mi pokaze ze sie chocaz da!Nie szpanuj dekompilatorem :) Poprzednicy już napisali, na podstawie ruchów przeciwnika sam obmyślasz swoje ruchy, tutaj raczej nie ma czego wyjaśniać. A jak sądzisz że nie wiemy to zmykaj stąd, marnujesz się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Ja podałem mu marny sposób, bo nie mam czasu pisać czegoś zaawansowanego ;p Niech sobie looknie, i sam po robi swoje AI, nie? Z resztą zrobienie czegoś takiego jest proste, chyba że chce coś takiego bardziej, hardkorowego XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Nie szpanuj dekompilatorem :) GM8, o! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się