Skocz do zawartości

Hi-Twen B...


Jaklub

Rekomendowane odpowiedzi


Tytuł: Hi-Twen Bomberman

Gatunek: zręcznościówka

Opis: jeden z moich ostatnich projektów w GMie. klon bombermana - zostanę zlinczowany za robienie klona, ale myślę, że będzie bardziej grywalny niż niejedna siląca się na oryginalność produkcja.
gra polega na bieganiu bombermanem i stawianiu bomb. bomby tworzą eksplozje wyglądające jak czerwone krzyże i za ich pomocą można niszczyć bloczki, powerupy, wrogów i popełniać samobójstwa.
będą 4 tryby - Normal (bieganie po planszach i niszczenie Core Mecha), Battle (muszę tłumaczyć?), Online (to co samo co Battle, ale przez sieć, obecność tego trybu w pełnej wersji nie jest pewna), Master (koncepcja tego trybu nie jest jeszcze opracowana).
w grze obecna będzie tona powerupów - nie zabraknie niebieskiej łapy umożliwiającej rzucanie bombami, kopania i czegoś dla zoofilów - kangurów do jeżdżenia. wśród innych bombermanów, poza możliwością walki 20 bombermanów na jednej planszy, mój klon wyróżniać się będzie również dużą ilością wariacji każdej planszy, różnych rozmiarów i kształtów.
ten temat tworzę po to, byście dawali pomysły na przeszkadzajki do plansz w Battle/Online. nie będę przyjmował przekombinowanych pomysłów. chętnie przyjmę też grafiki plansz.

ps. demo zostanie wydane, gdy skończę trzon gry online

Autorzy:

Programowanie:
Jaklub

Fabuła:
bai hadason

Grafika:
Jaklub i ripy

Muzyka:
ripy


Screeny:
grafika planszy z pierwszego screenu moja, co widać.
watthefuck1.png
klasyczna plansza obecna w każdym bombermanie
watthefuck2.png
bot zabija bota
watthefuck3.png
czerwone happycaty zabijają bombermany
watthefuck4.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaj Powerupa umozliwiajacego chodzenie po murach ; ). Na krotki czas oczywiscie, i jeslisie stanie na murku i koniec czasu to deat. Nie gralem w orginalnego mobera chyba nigdy, wiec jesli do tego jest kangur to sry : [

jest już coś takiego nawet w przykładzie (który stworzyłem tylko po to, aby stanowił bazę dla tej gry), ale nie ma śmierci po jakimś czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda to co zaraz powiem było w co najmniej jednej części bombermana, ale może wrzucisz do swojego klona. Sa to:

- miny - nie widoczne dla przeciwników (albo widoczne jak się podejdzie na 1 pole od nich) (zapłon "dotykowy")

- super bomby - nie wiem jak to wytłumaczyć... ich wybuch "nie zatrzymuje" się na zniszczonym murku, tylko idzie, aż do skończenia zasięgu (zapłon czasowy)

- bomby "namierzanki" - gonią za przeciwnikiem, który znajdzie się w pobliżu (zapłon czasowy lub jak dotknie przeciwnika)

Te ww. powerupy zastępowałyby normalne bomby + jeszcze jeden powerup na zwykłe bomby detonowane manualnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodaj samonaprowadzającą bombę taką że wybierasz ludzika wystrzelasz bombę i bomba leci a kiedy dopadnie delikwenta to wybucha ;)

 

E. sorra za powtórkę ale nie przeczytałem posta użytkownika wyżej, ale ja tego nie biorę na poważnie bo to trochę głupie by było a poza tym mogło by się obrócić przeciw tobie. Kolo zaczął by cię gonić

 

A tak na serio to możesz dodać taką bombę co wybucha kiedy chcesz czyli stawiasz bombę odbiegasz i kiedy przeciwnik do niej podejdzie to ją wystrzelasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Nie wiem czy o to samo chodziło poxiemu, ale dodaj takiego power apa, że stawiasz takie działko i ono strzela np. przez pół minuty w jednym kierunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- pistolecik - będzie pod inną postacią (stojąc na bombie trzymasz przycisk odpowiedzialny za stawianie bomb, a gdy puścisz po pewnym czasie - bomba zaczyna lecieć prosto, a gdy napotka przeszkodę - wybucha)

- miny - nie

- super bomby - już są

- "namierzanki" - będą

- remote bomb - będzie

- działko - tylko jako element planszy

 

dodam, że poza działkiem żaden pomysł nie był w pełni oryginalny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

bump, bump.

oto testowa wersja online.

ostrzeżenia:

- ograniczone do pięciu graczy (inni będą mogli wejść, ale będą się tylko gapić)

- po rozgrywce gra się wyłączy

- nie ma czatu

- licznik czasu nic nie oznacza (będzie -1, -2 itp)

- nie testowane online w ogóle - daje ją po to, żebyście sobie ponarzekali / pograli

sterowanie:

strzałki - wiadomo

przycisk 1 - delete - postaw bombę / akceptuj opcję w menu

przycisk 2 - end - przywal w bombę

przycisk 3 - page down - zatrzymaj kopniętą bombę / wstecz w menu

f8 - frameskip w dół (minimum - 2)

f7 - frameskip w górę (maximum - 9)

jakby co, jestem chętny do rozgrywek (lub ich śmiesznych parodii).

i pamiętajcie - na początku gry musicie wziąć debug na no, chyba, że lubicie krzaczące się gry. warto też mieć w miarę mocnego blaszaka.

http://www.gmclan.org/up444_4_bomberman2.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...