Skocz do zawartości

Drabina


szpaq99

Rekomendowane odpowiedzi

GML
//kolizja z drabiną:

if keyboard_check(vk_up)

{

sprite_index=wchodzi_po_drabinie

if !place_empty(x,y-5) y-=5 //jeżeli nad hero jest drabina to wchodzi

else vspeed-=15 //a jak nie to wyskakuje do góry

}

if keyboard_check(vk_down)

{

sprite_index-wchodzi_po_drabinie

if place_free(x,y+5) y+=5

}

if !keyboard_check(vk_up) || !keyboard_check(vk_down) sprite_index=trzyma_sie_drabiny

coś takiego chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if( place_meeting( x, y, obj_drabina ) )

{

gravity = 0;

if( place_free( x, y + 1 ) ) sprite_index = stoi;

else

{

if( keyboard_check( vk_up ) )

{

sprite_index = wchodzipodrabinie;

y -= 2;

} else if( keyboard_check( vk_down ) )

{

sprite_index = wchodzipodrabinie;

y += 2;

} else sprite_index = stoinadrabinie;

}

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...