lew_leo Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Troszkę mi to zajęło ale poza dwoma podstawowymi brońmy (na które na razie nie mam pomysłu) to większość jak nie wszystkie itemki do gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r3se7ven Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Troszkę mi to zajęło ale poza dwoma podstawowymi brońmy (na które na razie nie mam pomysłu) to większość jak nie wszystkie itemki do gry. Słodkie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Wszystkie przedmioty jak dla mnie eleganckie, schludna kreska, ładne cieniowanie. Bronie mi nie lezą, w porównaniu resztą jakby nie były do końca proporcjonalne. Płaskie. I nie mają czarnej obwódki, więc się wyłamują ze stylu reszty. @Wojzax - coś faktycznie w tych rękach jest nie tak, jakieś przymusowe ułożenie, jakby bardzo przysciskala je do tułowia. Poprawienie tego to właściwie rysowanie od nowa niestety. To co mi się rzuciło wcześniej, jeśli masz na osobnej warstwie tą maskę na twarzy, to może ją trochę przekręcić o kąt, żeby jej linia posrodkowa była z linią posrodkowa twarzy, bo na razie jest bardziej do pionu. Chociaż może maski tak odstaja, nie znam sie na maskach, to tak na wyczucie raczej. Super lineart kolor, nie czarny, a swietnie odcina. Ale tęczówce jednej to daj cienia trochę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r3se7ven Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Jak jest problem z proporcjami to... Włączamy 3d maxa... Wrzucamy szkielet, najlepiej cata... Ustawiamy pozę... Ustawiamy się skąd ma być to widać... Walimy printrscreena... I mamy podkładkę pod art rage czy szopę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 8 Września 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Staram się kierować waszymi wskazówkami ale nie jest łatwo. Tymczasem kolejna rzecz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Rysowane na tablecie czy grafika wektorowa? Megaśne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 9 Września 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Rysowane na tablecie czy grafika wektorowa? Megaśne. Rysowane na tablecie wektorowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Kurrr słyszałem o tym. To jest naprawdę wygodne? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 10 Września 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Średnio, zdarzają się problemy z pędzlami, ale się przyzwyczaiłem. W takich obrazkach jak ten nawet mi za bardzo wydajność nie spada, dla porównania jak obrabiałbym 10000x10000 px w photoshopie to by przycinki były. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 10 Września 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 hmmmm, ciekawe :psichix: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Wiem ze obraz byl kozacki ale z glowy mi wylecial, przyszedlem znowu zobaczyc a sie okazuje ze Imageshack usunal w 3 dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lew_leo Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 takie tam szkielety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r3se7ven Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 takie tam szkielety (obrazek...) Na wypasie. Masz możliwość eksportu wartości kątów z ustawionej pozy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lew_leo Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Na wypasie. Masz możliwość eksportu wartości kątów z ustawionej pozy? Nie wiem, możliwe ja będę korzystać z szkieletu i kości a one takie wartości zapamiętują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r3se7ven Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Nie wiem, możliwe ja będę korzystać z szkieletu i kości a one takie wartości zapamiętują Bardzo praktyczne jako struktura danych dla GMs, z 3d maxa mi się nie udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 inb4 leo po raz dziesiaty przypomina gmclanowiczom, ze jego projekt nie jest w gm'ie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lew_leo Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 To fakt staram się użyć unity do tego projektu, jednak mam dylemat nie jestem w 100% przekonany metody którą wybrałem do gry - czy użyć jednej wielkiej textury dla postaci z wszystkimi klatkami (minami ustawieniami dłoni itp.) ale to zabierze dużo ram zwłaszcza gdy dana klatka nie jest potrzebna i dłużej będzie ją wczytywać - albo podzieli texture na kilka grup jak miny, dłonie itp. (metoda którą teraz używam w postaci) ale pszezto chyba zużywam więcej draw calli -myślałem też by każdą "klatke" dodać jako osobna textura postacie np. w don't starve są tak podzielone ale ich postacie są 2D i działają trohe na innych zasadach z tego co czytałem ogólnie się aż na tym nie znam i nie jestem pewny która z tych metod była by najlepszym rozwiązaniem natomiast do z animowania postaci 1 i 2 opcja jest najlepsza bo wystarczy tylko koordynaty textury zmienić dla innej klatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r3se7ven Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 To fakt staram się użyć unity do tego projektu, jednak mam dylemat nie jestem w 100% przekonany metody którą wybrałem do gry - czy użyć jednej wielkiej textury dla postaci z wszystkimi klatkami (minami ustawieniami dłoni itp.) ale to zabierze dużo ram zwłaszcza gdy dana klatka nie jest potrzebna i dłużej będzie ją wczytywać - albo podzieli texture na kilka grup jak miny, dłonie itp. (metoda którą teraz używam w postaci) ale pszezto chyba zużywam więcej draw calli -myślałem też by każdą "klatke" dodać jako osobna textura postacie np. w don't starve są tak podzielone ale ich postacie są 2D i działają trohe na innych zasadach z tego co czytałem ogólnie się aż na tym nie znam i nie jestem pewny która z tych metod była by najlepszym rozwiązaniem natomiast do z animowania postaci 1 i 2 opcja jest najlepsza bo wystarczy tylko koordynaty textury zmienić dla innej klatki Najpierw zrób tak żeby w ogóle działało. A potem optymalizuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 17 Września 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Takie sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 19 Września 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Nie mogłem spać wczoraj to takie cuś narysowałem, tym razem już prawilnie photoshop. http://www.redbubble.com/people/wzzx/works...ef=recent-owner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 O, to już fajniejsze. Czerwone tło rysowałeś sam czy może to jakieś pędzle z nałożonymi efektami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 20 Września 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 O, to już fajniejsze. Czerwone tło rysowałeś sam czy może to jakieś pędzle z nałożonymi efektami? wyglada raczej jak z patternu jakiegos na przezroczystosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 20 Września 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 To są ponakładane na siebie jakieś free tła ze stocków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Robię sobie takie elementy GUI, jak myślicie, jakie elementy są niezbędne i czy lepiej iść w takie stonowane kolory, czy mocno saturowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 27 Września 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 stonowane spoko jak najbardziej lepiej niż bardziej saturować tylkot ak myślę, że jak cała gra będzie pod wodą to wszystko będzie w tych odcieniach zieleni/niebieskiego/turkusu/morskich i będzie się zlewać,może GUI powinno trochę inne mieć kolorki? bo to chyba do tej gierki z syrenką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r3se7ven Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Robię sobie takie elementy GUI, jak myślicie, jakie elementy są niezbędne i czy lepiej iść w takie stonowane kolory, czy mocno saturowane? Bardzo mi się to podoba. Gra o lesie wodorostów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Bardzo mi się to podoba. Gra o lesie wodorostów? To nie do zadnej konkretnej gry, robię sobie taki asset. Czyli stonowane :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 @Shil - Przypomina mi HUD zza czasów Settlersów 2 :) Naprawdę ładnie i miło. Jedyne co, i to naprawde wymuszona krytyka, to tła kwadratów na górze po oczach trochę gryzą. I saturacja lepsza. Bardziej ciepło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lew_leo Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 taki tam duszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się