Skocz do zawartości

Galeria Grafik


Patrysław

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Wszystkie przedmioty jak dla mnie eleganckie, schludna kreska, ładne cieniowanie. Bronie mi nie lezą, w porównaniu resztą jakby nie były do końca proporcjonalne. Płaskie. I nie mają czarnej obwódki, więc się wyłamują ze stylu reszty.

 

 

@Wojzax - coś faktycznie w tych rękach jest nie tak, jakieś przymusowe ułożenie, jakby bardzo przysciskala je do tułowia. Poprawienie tego to właściwie rysowanie od nowa niestety. To co mi się rzuciło wcześniej, jeśli masz na osobnej warstwie tą maskę na twarzy, to może ją trochę przekręcić o kąt, żeby jej linia posrodkowa była z linią posrodkowa twarzy, bo na razie jest bardziej do pionu. Chociaż może maski tak odstaja, nie znam sie na maskach, to tak na wyczucie raczej. Super lineart kolor, nie czarny, a swietnie odcina. Ale tęczówce jednej to daj cienia trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Średnio, zdarzają się problemy z pędzlami, ale się przyzwyczaiłem. W takich obrazkach jak ten nawet mi za bardzo wydajność nie spada, dla porównania jak obrabiałbym 10000x10000 px w photoshopie to by przycinki były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt staram się użyć unity do tego projektu, jednak mam dylemat nie jestem w 100% przekonany metody którą wybrałem do gry

 

- czy użyć jednej wielkiej textury dla postaci z wszystkimi klatkami (minami ustawieniami dłoni itp.) ale to zabierze dużo ram zwłaszcza gdy dana klatka nie jest potrzebna i dłużej będzie ją wczytywać

 

- albo podzieli texture na kilka grup jak miny, dłonie itp. (metoda którą teraz używam w postaci) ale pszezto chyba zużywam więcej draw calli

 

-myślałem też by każdą "klatke" dodać jako osobna textura postacie np. w don't starve są tak podzielone ale ich postacie są 2D i działają trohe na innych zasadach z tego co czytałem

 

ogólnie się aż na tym nie znam i nie jestem pewny która z tych metod była by najlepszym rozwiązaniem natomiast do z animowania postaci 1 i 2 opcja jest najlepsza bo wystarczy tylko koordynaty textury zmienić dla innej klatki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt staram się użyć unity do tego projektu, jednak mam dylemat nie jestem w 100% przekonany metody którą wybrałem do gry

 

- czy użyć jednej wielkiej textury dla postaci z wszystkimi klatkami (minami ustawieniami dłoni itp.) ale to zabierze dużo ram zwłaszcza gdy dana klatka nie jest potrzebna i dłużej będzie ją wczytywać

 

- albo podzieli texture na kilka grup jak miny, dłonie itp. (metoda którą teraz używam w postaci) ale pszezto chyba zużywam więcej draw calli

 

-myślałem też by każdą "klatke" dodać jako osobna textura postacie np. w don't starve są tak podzielone ale ich postacie są 2D i działają trohe na innych zasadach z tego co czytałem

 

ogólnie się aż na tym nie znam i nie jestem pewny która z tych metod była by najlepszym rozwiązaniem natomiast do z animowania postaci 1 i 2 opcja jest najlepsza bo wystarczy tylko koordynaty textury zmienić dla innej klatki

 

Najpierw zrób tak żeby w ogóle działało.

A potem optymalizuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
O, to już fajniejsze. Czerwone tło rysowałeś sam czy może to jakieś pędzle z nałożonymi efektami?

wyglada raczej jak z patternu jakiegos na przezroczystosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

stonowane spoko jak najbardziej lepiej niż bardziej saturować

 

tylkot ak myślę, że jak cała gra będzie pod wodą to wszystko będzie w tych odcieniach zieleni/niebieskiego/turkusu/morskich i będzie się zlewać,może GUI powinno trochę inne mieć kolorki?

 

bo to chyba do tej gierki z syrenką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...