Skocz do zawartości

Atak mieczem w platformówce


Takeshi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

No to tworzysz obiekt który jest łukiem i w create dajesz mu destroy. A w przeciwnikach dajesz, że przy kolizji z nim odejmuje im hp, albo zabija, jak tam wolisz. Dwa takie same klocki wystarczą, nawet nie trzeba kodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej to twórz na jednego stepa jakiś obj_attack i tak:

GML
//spr_attack - czarny sprite 1x1, bez przezroczystosci

//atakowanie

ins = instance_create(x+30, y-5);

ins.image_xscale = 15;

ins.image_yscale = 30;

 

//obj_attack, ustawiony spr_attack

//Create

alarm[0] = 1;

 

//alarm 0

instance_destroy();

 

collision z jakimś ziomkiem

other.hp -= 50, czy coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...