Skocz do zawartości

Chicken Inwaders, Space Inwaders


szpaq99

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę chaotycznie to napisałeś i nie wiele rozumiem z tego.

Ale jak chcesz przesuwać przeciwników w lewo to albo na paths'ach, albo nadaj początkową prędkość speed = X.

 

"i ustawienie i w kolumny obok siebie, i zanadto jak przesuną się do końca lewej strony ekranu to się obniżali."

Ale co ustawienie? czego? co się obniżali ? Nie czaję za bardzo o co dokładnie chodzi, jak wyjaśnisz bliżej to może coś pomogę, a jak nie ja to inni.

Bo wątpię żeby reszta rozumiała to w 100% to co tu napisałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ra3l... A nie Ral, ale mniejsza w to.

A więc no to nadajesz im prędkość odpowiadającą Tobie, kierunek i wtedy będę się poruszały jednocześnie wszystkie w tym samym kierunku z tą samą prędkością.

A żeby się tworzyły to w roomie ustawiasz kilkanaście obiektów obok siebie i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale one nie poruszają się szybko np. poruszą się 2 piksele i na sekunde staną i tak w kółko

Płynniej niż 1 pixel się nie poruszy xd . Znaczy może, ale wtedy tylko sprite się wykrzywia. Żeby było płynniej, zmień te żałosne 30fps na więcej.

one mają się tworzyc na starcie roomu

Ale jak będę chciał 70 poziomów to 70 romów , to gra pewnie będzie dużo zajmować.

Jeśli roomy dużo się nie różnią, to zrób wszystkie poziomy na jednym. Jeśli nie, to po prostu w room start je twórz :] .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...