szpaq99 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Hej ~!~ ~ Robię gierkę coś, ala "Chicken Inwaders", ale nie wiem jak zrobić przeciwników przesuwających się w bok i ustawienie i w kolumny obok siebie, i zanadto jak przesuną się do końca lewej strony ekranu to się obniżali. ~ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Trochę chaotycznie to napisałeś i nie wiele rozumiem z tego. Ale jak chcesz przesuwać przeciwników w lewo to albo na paths'ach, albo nadaj początkową prędkość speed = X. "i ustawienie i w kolumny obok siebie, i zanadto jak przesuną się do końca lewej strony ekranu to się obniżali." Ale co ustawienie? czego? co się obniżali ? Nie czaję za bardzo o co dokładnie chodzi, jak wyjaśnisz bliżej to może coś pomogę, a jak nie ja to inni. Bo wątpię żeby reszta rozumiała to w 100% to co tu napisałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Ustawianie się w kolumny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Ale w dalszym ciągu nie rozumiem. One mają tam po prostu na start roomu się tworzyć? czy co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Zrób takiego patha żółto czarne to obiekt ramka to room Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Ale one nie poruszają się szybko np. poruszą się 2 piksele i na sekunde staną i tak w kółko. RAL tak one mają się tworzyc na starcie roomu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Ra3l... A nie Ral, ale mniejsza w to. A więc no to nadajesz im prędkość odpowiadającą Tobie, kierunek i wtedy będę się poruszały jednocześnie wszystkie w tym samym kierunku z tą samą prędkością. A żeby się tworzyły to w roomie ustawiasz kilkanaście obiektów obok siebie i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Ale jak będę chciał 70 poziomów to 70 romów , to gra pewnie będzie dużo zajmować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 jaki oszczędny żal mu 200kb więcej xD albo mi mniej nawet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 GML (create) nowy=true GML (alarm0) nowy=true GML (step) if nowy=true { x+=2 nowy=false alarm[0]=50 } Proszę Cię bardzo. Edit: Kod na poruszanie się w prawo cyklicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Ale one nie poruszają się szybko np. poruszą się 2 piksele i na sekunde staną i tak w kółko Płynniej niż 1 pixel się nie poruszy xd . Znaczy może, ale wtedy tylko sprite się wykrzywia. Żeby było płynniej, zmień te żałosne 30fps na więcej. one mają się tworzyc na starcie roomu Ale jak będę chciał 70 poziomów to 70 romów , to gra pewnie będzie dużo zajmować. Jeśli roomy dużo się nie różnią, to zrób wszystkie poziomy na jednym. Jeśli nie, to po prostu w room start je twórz :] . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 GML for (i=0;i<=17;i+=1) { instance_create(x+32*i,y,obj_asteroid) } Mam taki kod na tworzenie obiektów koło siebie ale jak zrobić, żeby 4 rzędy były pod sobą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 tak: GML for (i=0;i<=17;i+=1) { for(s=0;s<4;s+=1) { instance_create(x+32*i,y+32*s,obj_asteroid); } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 A jak zrobić, zeby co jakiś czas strzelało do mnie ale nie równo niech lusuje, co ile sekund ma strzelać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 GML //create alarm[0]=60+random(600) //czy jakie tylko liczby tam chcesz //alarm 0 instance_create(x,y,pocisk) Ciężko chwilę pomyśleć? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 My tworzymy tę grę czy Ty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Tego nie wiedziałem jak zrobic bo nie wiedziałem do czego są alarmy, teraz już wiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się