novix8 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Witam wszystkich, mam taki problem, bo nie wiem dokładnie jak ustawić życia, bo jak ustawiam to i tak nic nie daje bo jak zaatakuje mnie gracz 2 to postać znika na dobre ... :( co robić ?? jak to ustawić wszystko :( proszę o pomoc.. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Podaj kod na atakowanie przeciwnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 GML //create zycie=100 //kolizja z pociskiem zycie-=20 with(other) instance_destroy() if zycie<=0 game_end() ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novix8 Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Wszystko fajnie tylko GDZIE TO WKLEIĆ .. ;/// Jaki event dodać ?? skąd wziąć ten kod na atakowanie przeciwnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafik01 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Napisał ci. w Create gracza: GML zycie = 100; a w evencie kolizji z czymś tam: GML zycie -= 20; with(other) instance_destroy(); if zycie<=0 game_end(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novix8 Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 #1 OK OK OK ;) DZIĘKUJE WAM BARDZO PANOWIE :) ;) ;D JESTEM BARDZO WDZIĘCZNY !! ;) @2 Mam problem bo jak wpisuję ten kod to owszem Hp sie pojawia, ale co zrobić żeby ono ubywało jak obiekt zostanie zaatakowany ??? Posty Połączono. Nie doublepostuj. Następnym razem ostrzegę Cię warnem. Radze przeczytać regulamin. Marek.S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 np. dać w kolizji zycie -= 1 chociaz do konca nie rozumiem co masz na myśli bo koledzy wyżej przedstawili ci kod na odejmowanie hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Podaj kod na atakowanie przeciwnika... Ponawiam pytanie Nobody'ego... Poza tym jak atakowanie polega na strzelaniu z pistoletów etc to już dostałeś odpowiedź ode mnie wyżej: GML (Kolizja z pociskiem) zycie-=20 with(other) instance_destroy() if zycie<=0 game_end() ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novix8 Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 tak to odejmuje hp tylko po po prostu nie widać tego ... ( pasek hp jest ciągle taki sam ) Skąd wziąć ten kod na atakowanie przeciwnika ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 ( pasek hp jest ciągle taki sam ) To może powiesz nam jak rysujesz pasek życia co? :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 GML (draw) draw_text(100,20,zycie) draw_healthbar(100,40,250,60,zycie,c_black,c_red,c_green,0,1,1) ? do wyboru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novix8 Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Dziękuje bardzo Lenin ;) działa tak jak chciałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novix8 Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Hp na Multi player ?? jak zrobic zeby byly dwa paski życia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 GML draw_healthbar(100,40,250,60,gracz1.zycie,c_black,c_red,c_green,0,1,1); draw_healthbar(x1,y1,x2,y2,gracz2.zycie,c_black,c_red,c_green,0,1,1); ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novix8 Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Dzięki bedi. ;D Więc tak próbuje stworzyć grę o anime Dragon ball, mam już ataki z energi Ki, tylko powiedzcie mi jak zrobić żeby po uderzeniu z łapy tez odbierało hp ?? Atak z łapy nazywa sie Goku atak1 - jeśli to cos pomoze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 wszedzie tak samo. Co ty myślisz że zrobimy za ciebie grę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novix8 Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 po prostu zaczynam i pytam o niektóre rzeczy, mam ustawione ze kolizja z pięścią to zycie -= 20; with(other) instance_destroy(); if zycie<=0 game_end(); ale nie dziala ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 co konkretnie nie działa. Postaraj się zanalizować powyższe kody, podane przez moich poprzedników i wyciągnij z nich jakieś wnioski. Wszystko opiera się na odejmowaniu od zmiennej. zmienna -= 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novix8 Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Walka nie działa... jak uderzam przeciwnika to mu hp zostaje tak jak miał;/ ma wpisaną zmienną ;/ nie wiem czy dobrze robie ... ;/ przy ataku 1 robię kolizje z graczem 2 ale nie wiem jaki kod wpisać żeby graczowi 2 odbierało HP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Ale ten atak 1 to jest obiekt, funkcja czy co? Bo nie mogę tego załapać. Jeśli obiekt: Kolizja z Gracz2: GML gracz2.hp -= 10; A jeśli funkcja, to w Gracz2 daj: GML if (atak1 == 1) //czy jak tam masz { hp -= 10; } Ja to tak zrozumiałem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się