Dawidds Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Miał z tego być fajny engine smug, ale ograniczyłem się do przykładu - jak ktoś będzie chciał skorzystać, to da radę sobie to bardizej "ogarnąć". DOWNLOAD DOWNLOAD v2 DEMO Za każde zderzenie się dwóch pocisków (?) dostajemy punkt. Pocisków z czasem jest coraz więcej oczywiście. Chwalić się wynikami :P Jak ktoś nie daje rady, a chce popatrzeć na większą ilość efektów, to może wyłączyć fullscreena (f4) i wcisnąć [End] - to włączy botka ;> (po wciśnięciu można na chwilę odejść od komputera, i podziwiać efekty, lol). No, to będzie na tyle. W przykładach chyba nie ma szablonu, co nie...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 niestety nie sprawdze, nieszczesne gmk :> btw: https://gmclan.org/index.php?plik=166 ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Nie PsichiX, to nie taka smuga, lol ;d EXE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 tee, fajne to :D moze jako przyklad dla mnie ujdzie ale fajny element rozgrywki to unikanie, zrob cos z tym, jakas minigierka fajna moze z tego wyjsc :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Myślałem nad zrobieniem do tego wyników online i wypuszczenia jako gierki, ale, jak pokazuje botek, za łatwo oszukiwać. W praktyce wystarczy ustawiać pozycję myszki na losową, i już długo długo nie trafi się w żaden pocisk. Hmm. A może zrobiłbym poruszanie się klawiaturą. Wtedy byłaby zapisywana powtórka, była by ona wrzucana na serwer, gdzie skrypt php by sprawdzał, czy to, co jest w powtórce jest możliwe do zrobienia, jeśli tak, to dodajemy do listy. Pomyślę o tym ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 a po co angażować w to PHP? zapisu powtórkę w gm i sprawdzaj przed wysłaniem pkt na serwer. PS.: GML STEP: if ( point_distance( mouse_x, mouse_y, mouse_previous_x, mouse_previous_y ) > 30 ) show_message( 'Cheatujesz' ); END STEP: mouse_previous_x = mouse_x mouse_previous_y = mouse_y i masz blokadę anty cheatową :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 1. Klienta zawsze można podmienić (to odnosi się do wsystkich punktów), w przypadku gma jest to tym bardziej ułatwione 2. Co do blokady, to podałeś chyba najgorsze możliwe wyjście - bynajmniej ja często ruszam myszą tak szybko, że złapało by mnie jako bota, a za to prawdziwy bot, który jest perfekcyjny, rusza myszą najczęściej mniej niż te 30px :P A teraz przeanalizujmy wersję z angażowaniem php - zuy kraker zdekompilował grę i usunął anty-cheata, ew. udało mu się podrobić plik powtórki. Wysyła go na serwer, i jest fajny. W przypadku weryfikowania poprawności powtórek przez php (ale mówię, to tylko, jeśli ruch będzie strzałkami, z jasnymi zasadami zachowania się prędkości i kątu), auy haker wrzuci podrobioną powtórkę na serwer, ale serwer stwierdzi, że to, co jest an tej powtórce jest niemożliwe do zrobienia - Podobnie działa np. trackmania - naprawdę wierzysz, że na tm-exchange (userzy tam publikują swoje trasy, i widać ładnie toplistę najlepszych czasów) wystarczyło by wrzucić powtórkę, na której sztucznie przeteleportowaliśmy gracza na metę? ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 26 pkt! xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 67 pkt :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Fajne ale niestety smuga za rakietą nie wygląda realnie ;p Z tego nawet fajną grę mógłbyś zrobić ;) -4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 nie no jako minigierka to jest genialne :D Zrób z teg coś ciekawego to ode mnie na starcie dostaniesz 5/5 :) 38 pkt :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Lol, słabi jesteście ;D Ja niemal zawsze mam te 60pkt, a rekord to 160 coś ;d To nie są rakiety, traktuj to jako jakieś magiczne pociski, czy cuś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Mój rekord to 84 :D minigra byłaby na pewno fajna, tylko jakby dać jakieś urozmaicenia (np. wolniejsze pociski, ale "mające większy kąt poszukiwań/namierzania") A jako przykład 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 DOWNLOAD v2 DEMO Przytrzymajcie spację, jak na ekranie jest parę pocisków ;d Ed: alpha głupio brzmi, zmieniam na demo ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Nieźle, nieźle... wy to macie pomysły :D 52 pkt :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 549 pkt, lvl 28 jedząc sobie wafelki :P Na zwolnionym tempie widać jak tworzy się ta smuga i "skacze". Brzydko to wygląda :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Ja zagrałem w to tylko raz :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Nobody, te 500pkt miałeś zwalniając czy nie :P ? Bo zwalniając to spokojnie można tyle wyrobić, lol (dodam jakiś pasek many, czy coś w ten deseń). Smuga się aktualizuje co dwa stepy dla optymalizacji, no ale dobra, mogę poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Pół na zwykłym, drugie pół spowalniałem w krytycznych momentach :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 (dodam jakiś pasek many, czy coś w ten deseń). To, plus drobne zmiany graficzne, parę małych dodatków oraz wyniki online i naprawdę rozprowadź to gdzieś jako gierkę, bo naprawdę jako pochłaniacz wolnego czasu jest znakomite (a z wynikami online to będzie cudnie :D). Jak narazie dobiłem do 86 pkt :) (rzadko korzystając ze spowolnienia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Fajną gierkę da się z tego zrobić! Rób lepiej! xd Ja miałem 279 pkt :D A ten bot nie działa :/ Przynajmniej w wersji 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 7 pkt :( Przykład fajny, ta smuga to chyba motion blur co nie. :D A pociski wyglądają jak plemniki xD 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Smuga a rozmycie to dwie różne rzeczy. Zauważ, że tutaj smuga ma zastępować płomień a nie rozmywający się pocisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kinimod Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 149 pkt Wow fajne to, mocno wciąga. 5+/6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się