Skocz do zawartości

Przykład smug za pociskami (czy czymś takim)


Rekomendowane odpowiedzi

Miał z tego być fajny engine smug, ale ograniczyłem się do przykładu - jak ktoś będzie chciał skorzystać, to da radę sobie to bardizej "ogarnąć".

 

DOWNLOAD

DOWNLOAD v2 DEMO

 

Za każde zderzenie się dwóch pocisków (?) dostajemy punkt.

Pocisków z czasem jest coraz więcej oczywiście.

Chwalić się wynikami :P

 

Jak ktoś nie daje rady, a chce popatrzeć na większą ilość efektów, to może wyłączyć fullscreena (f4) i wcisnąć [End] - to włączy botka ;> (po wciśnięciu można na chwilę odejść od komputera, i podziwiać efekty, lol).

 

No, to będzie na tyle.

W przykładach chyba nie ma szablonu, co nie...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie sprawdze, nieszczesne gmk :>

 

btw: https://gmclan.org/index.php?plik=166

;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tee, fajne to :D moze jako przyklad dla mnie ujdzie ale fajny element rozgrywki to unikanie, zrob cos z tym, jakas minigierka fajna moze z tego wyjsc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem nad zrobieniem do tego wyników online i wypuszczenia jako gierki, ale, jak pokazuje botek, za łatwo oszukiwać. W praktyce wystarczy ustawiać pozycję myszki na losową, i już długo długo nie trafi się w żaden pocisk.

 

Hmm.

A może zrobiłbym poruszanie się klawiaturą.

Wtedy byłaby zapisywana powtórka, była by ona wrzucana na serwer, gdzie skrypt php by sprawdzał, czy to, co jest w powtórce jest możliwe do zrobienia, jeśli tak, to dodajemy do listy.

Pomyślę o tym ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co angażować w to PHP?

zapisu powtórkę w gm i sprawdzaj przed wysłaniem pkt na serwer.

 

 

PS.:

GML
STEP:

if ( point_distance( mouse_x, mouse_y, mouse_previous_x, mouse_previous_y ) > 30 ) show_message( 'Cheatujesz' );

 

END STEP:

mouse_previous_x = mouse_x

mouse_previous_y = mouse_y

i masz blokadę anty cheatową :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Klienta zawsze można podmienić (to odnosi się do wsystkich punktów), w przypadku gma jest to tym bardziej ułatwione

2. Co do blokady, to podałeś chyba najgorsze możliwe wyjście - bynajmniej ja często ruszam myszą tak szybko, że złapało by mnie jako bota, a za to prawdziwy bot, który jest perfekcyjny, rusza myszą najczęściej mniej niż te 30px :P

 

A teraz przeanalizujmy wersję z angażowaniem php - zuy kraker zdekompilował grę i usunął anty-cheata, ew. udało mu się podrobić plik powtórki. Wysyła go na serwer, i jest fajny.

W przypadku weryfikowania poprawności powtórek przez php (ale mówię, to tylko, jeśli ruch będzie strzałkami, z jasnymi zasadami zachowania się prędkości i kątu), auy haker wrzuci podrobioną powtórkę na serwer, ale serwer stwierdzi, że to, co jest an tej powtórce jest niemożliwe do zrobienia -

 

Podobnie działa np. trackmania - naprawdę wierzysz, że na tm-exchange (userzy tam publikują swoje trasy, i widać ładnie toplistę najlepszych czasów) wystarczyło by wrzucić powtórkę, na której sztucznie przeteleportowaliśmy gracza na metę? ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(dodam jakiś pasek many, czy coś w ten deseń).

To, plus drobne zmiany graficzne, parę małych dodatków oraz wyniki online i naprawdę rozprowadź to gdzieś jako gierkę, bo naprawdę jako pochłaniacz wolnego czasu jest znakomite (a z wynikami online to będzie cudnie :D).

Jak narazie dobiłem do 86 pkt :) (rzadko korzystając ze spowolnienia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...