Nirvan Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Tytuł:SAPON Gatunek:Platformówka/bijatyka Opis:W weekendy często nie ma co robić to sobie taki projekcik założyłem. Gra będzie o specialnym-agencie-publicznej-ochrony-niekoniecznej który będzie miał doprowadzić do pożądku 3 rozdupcone miasta. Będzie po oklo 7 misji w kazdym mieście, w tym 5 wielokrotnego uzytku ponieważ będziemy zdobywać doświadczenie i pozyskiwać nowe umiejętności itp. Postaram się dodać fizykę żeby wzbogacić jeszcze grę. To narazie tyle :P Autorzy: Wszystko poza muzyką: JA :P 2 filmy : Żeby się nie czepiali to dam te screeny: http://img177.imageshack.us/img177/5411/screenshot102pz.jpg http://img43.imageshack.us/img43/5530/screenshot107l.jpg http://img43.imageshack.us/img43/3249/screenshot108m.jpg 4 test : 5 test : 1LVL do zagrania na yoyo: http://sandbox.yoyogames.com/games/106213-sapon-test-lvl1gm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Czekam z niecierpliwością na MISJE WIELOKROTNEGO UŻYTKU. A postacie chyba za długie nogi jednak maja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 To dodaje im właśnie uroku :) . Gra dla mnie będzie hiciorem. Ogólnie świetnie komponujesz wszelkie elementy, takie jak efekty, dźwięki, zachowanie postaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Ogólnie świetnie komponujesz (...) zachowanie postaci zbiór skaczących patyczków i kulki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Drugi filmik wymiata :D I takie pytanko - po co rozwalać te "ściany" skoro bez problemu można je przeskoczyć? ;o I mam nadzieje że slow motion tyż wpakujesz bo bez niego w takiej grze się nie obejdzie. A projekt jak najbardziej na plus:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Skończ w końcu Krainy Virgotu. A co do gry, to dorób więcej ciosów i skończ to :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 10 Listopada 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Podoba mi się najbardziej z twoich zapowiedzi, tylko proszę Cię, ukończ ją. :) I zmniejsz nakładanie się odgłosów spadającej ściany proszę. Reszta genialna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Gra wygląda świetnie, chociaż grafika jak dla mnie trochę szarobura, ale to pewnie tylko do testów :). Animacje są płynne i wyglądają efektownie, sądząc po filmikach poziom grywalności również będzie na wysokim poziomie :). Czekam na grywalną wersję i daje 4 gwiazdki :). ps. Mam nadzieje że nie porzuciłeś Krain Virgotu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Nice, tylko ci ludzie przypominają trochę pająki O_o (wtf). Grafika prosta aczykolwiek mi się podoba :). Poza tym życzę powodzenia w projekcie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 ps. Mam nadzieje że nie porzuciłeś Krain Virgotu :P Na krainy virgotu potrzeba wiele więcej czasu, staram się wprowadzać poprawki w kodzie jak mam czas. Nie porzuciłem ;), SAPON juz kiedyś chciałem robić, nawet jest jeden filmik na youtubie, ale był dość badziewny . I takie pytanko - po co rozwalać te "ściany" skoro bez problemu można je przeskoczyć? ;o Nie wszystkie :P, te co można przeskoczyć pozostały po fazie testów. A slow-motion się da . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Przyznam że ładnie się zapowiada,przydało by się więcej różnych broni w stylu tego młota, duużo różnych wrogów i lokacji. Grafika 4\5 Silnik(sądząc po filmikach) 5\5 Muzyka(nie twoja ale pasuje) 4.5\5 Noo ogólnie dam... 5\5 :P Oby tak dalej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Zapowiada się pięknie, jedyne co mógłbyś poprawić to zrobić jakieś lepsze animacje - tutaj trochę za bardzo widać, jak się zmieniają. Rozwalanie się ścian bardzo fajnie wyszło :P 8/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Za bijatykami nie przepadam, ale tło mi się podoba :jezor:, 4/5 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 oj nirvana, zaczynasz 52456 projektów, żadnego nie kończysz :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Fajnie się zapowiada, niezły stickman :D :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 oj nirvana, zaczynasz 52456 projektów, żadnego nie kończysz :( skończyłem 3 pełne :P Kolejny filmik, dodany HUD, walka młotem, motion blur i pare innych bajerów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Aa i najważniejsze,kiedy planujesz premierę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Może 30 lutego? Coś koło tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 To jeszcze kupa czasu :P Nie lubię zapowiedzi, wolę niespodzianki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 No tak,baaardzo długo jeszcze,oby chociaż wypaliło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Nowy filmik jest na prawdę imponujący :), jeśli utrzymasz takie tempo prac to pewnie niedługo uraczysz nas jakimś demkiem :D. Ja z chęcią pogram :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Fajnie by było, gdyby przeciwnik uderzony młotem, gdy leci poziomo przewracał swoich towarzyszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 przy stickmanach slow motion ładnie wygląda bez motion blura (ew. minimalny jakiś), bo na filmiku średnio to się prezentuje imo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Na folmiku nr. 4 zauważyłem, że jak się młotem rozwala wyższą wersję metalowej ściany to boki i tak odpadają, a góra zostaje. Moim zdaniem lepszy efekt by był gdyby w tym przypadku boki zostały na miejscu, trzymane przez tą górną cześć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Na filmiku nr. 4 zauważyłem, że jak się młotem rozwala wyższą wersję metalowej ściany to boki i tak odpadają, a góra zostaje. Moim zdaniem lepszy efekt by był gdyby w tym przypadku boki zostały na miejscu, trzymane przez tą górną cześć. Bo tam dalem 2 obiekty, moge zrobić tak jak mówisz . Blur już wygląda dobrze, wtedy troche się z kodem pogubiłem i za mocny wyszedł. Edit: filmik, żonglerka gościami i nie tylko. :D ps.dajcie jakieś pomysły na bajery, trzeba urozmaicić otoczenie itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Do otoczenia można dać np. komputery . A co do bajerów możesz zastanowić się nad działami ustawionymi na suficie , które do nas strzelają . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Widzę, że wykorzystałeś mój pomysł :) Zrób, żeby przeciwnicy byli bardziej wymagający. Dorób nową broń, którą rozcinasz wrogów (claymore/katana) Zamiast spowolnienia pasek rage, który się ładuje, a później rozwalasz kolesi na kawałki. W tle jakieś bajersy typu generatoty/szyby zza których obserwują cię jacyś badacze/naukowcy/doktorzy (może być to pomysł na fabułę) i inne maszyny. Z tą fabułą to zrób np. na końcu, że się wyłącza symulacja i znajdujesz się właśnie w pomieszczeniu badawczym, a wcześniej myślałeś, że to się dzieje na prawdę, bo jesteś obiektem jakichś tajnych badań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 genialnie wygląda sprawa z żonglerką i tym 'odrzutem' gościa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Dodaj świetlne miecze jak w star warsach, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 ogólnie jakieś bronie przeciwników też by się przydały:) Może broń palna jakaś?;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się