donway Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Przykład awansowania, zawiera: * system doświadczenia, wraz z nowym poziomem mnoży się wymagana ilość dośw. o 2, bądź dowolną liczbę * bardzo ładnie i przejrzyście opisany cały przykład (tak mi się przynajmniej zdaje) * wzór prostej gierki RPG dla początkujących w GM'ie Sterowanie: -Strzałki = Poruszanie się -SPACJA = Atakowanie -"P" = Pokazywanie poziomu itp. -"F1" = Informacje o przykładzie Przykład można pobrać stąd Proszę o wyrozumiałość, iż jest to mój pierwszy przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Badziewie. Wróg Cie nie atakuje, nie ma efektu ataku nic. Zero, po prostu zero.( A właściwie to 1/5 :P) Co jeszcze... Wróg się nie rusza, a takie obliczanie Expa to łatwizna, HP i MP łatwiej. MaxHP=MaxHP+10*Level Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Przykład ładnie opisany, ale to tylko parę linijek kodu ;[. Dodaj jeszcze jakieś efekty, atak wrogów itp, bo narazie nie ma co oceniać :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donway Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Badziewie. Wróg Cie nie atakuje, nie ma efektu ataku nic. Zero, po prostu zero.( A właściwie to 1/5 :P ) Co jeszcze... Wróg się nie rusza, a takie obliczanie Expa to łatwizna, HP i MP łatwiej. MaxHP=MaxHP+10*Level Nie robiłem przykładu atakowania przez przeciwnika : p EDIT: Zresztą pisałem, że to dla początkujących w RPG : ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Dla początkujących... to jest dla ludzi co chyba pierwszy raz GM widzą... Dodaj coś, a poprawie ocene :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donway Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Dla ludzi, którzy po raz pierwszy chcą zrobić grę RPG, a wszystkie inne przykłady są niezrozumiałe. Okej dodam coś ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Fajnie :D Ale takie rzeczy to są podstawy, tak dla tych co już je znają chociaż możesz dać tą walke, to łatwe do nauczenia :P Operacje na alarmach, odleglosci itd. e.w. na skillach gracza, jak takie ma :P Np. Sp.Atk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Po co ma robić animacje ataku skoro to nie gra, a tylko przykład? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Tak na dobrą sprawę w tym przykładzie nic nie ma. Może dodałbyś np. że przy awansie na wyższy poziom postać dostaje parę punktów, które może rozdzielić na dane umiejętności itepe itede. Ogólnie przydało by się go rozbudować trochę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Przykład słaby. Moim zdaniem taki sam efekt można było by uzyskać 2x krótszym kodem. +2/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się