ziomekkamil Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Mam sobe Panel w grze ma którym jest pokazane amunicja granaty itp i jest problem bo jak sie oddale plansza si przesuwa a to zostaje co zrobic??zzeby to chodziło w lewym górnym rogu dodam jescze że nieożna zrobic osobnego objektu bo to jes w draw w graczu a jak dam w innym obiekcie to jest bład bo niemozna znalesc ammo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 draw_sprite_ext(s_panel,-1,view_xview,view_yview,1,1,0,0,1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 16 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 niedziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Ale co nie działa? nie wyświetla się, czy błąd wyskakuje? View masz ustawiony w ustawieniach roomu? Daj może tak: GML draw_sprite_ext(s_panel,-1,view_xview[0]+150,view_yview[0]+100,1,1,0,0,1) Jak i tak nie będzie działało, to błąd musisz mieć gdzieś w ustawieniach viewa. dodam jescze że nieożna zrobic osobnego objektu bo to jes w draw w graczu a jak dam w innym obiekcie to jest bład bo niemozna znalesc ammo To zrób to w innym obiekcie, ale zamiast wpisywać ammo daj o_hero.ammo (gdzie zamiast o_hero daj nazwę obiektu, którym się poruszasz). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 16 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 może żle wklejilem gdzie amm to wklejic i co to ten _panle jak ja niemam zadnego spirta panelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 16 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 i pisze że ta funkacja tylko dla versji pro Doublepost. Ostrzeżenie! gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 ale jest wada takiego sposobu w tym wypadku tylko sprite się porusza (tak mi się zdaje) nie obiekt więc gdy chciałbyś zrobić akcje z klikaniem n ten panel żeby się nie wiem wysunął to odpada :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Mam sobe Panel w grze jak ja niemam zadnego spirta panelu To w jaki sposób wyświetlasz ten panel? Bądź co bądź jakoś to drawujesz więc w miejscu gdzie masz podany x i y dajesz view_xview i view_yview i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 17 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 To w jaki sposób wyświetlasz ten panel? Bądź co bądź jakoś to drawujesz więc w miejscu gdzie masz podany x i y dajesz view_xview i view_yview i tyle ja mam tylko napisane ammo 32/16 i zycie 100 w draw w obj_bohater i jak sie poruszam i przesuwam ekarajn to to zostajke w lewym górnm rogu a nie idzie za mną io jak to zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Czyli używasz funkcji draw_text? Więc w miejscu x,y czyli pewnie w twoim przypadku (0,0) daj view_xview[0],view_yview[0] GML draw_text(view_xview[0],view_yview[0],string(ammo)+" "+string(zycie)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 17 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 kiedys toje na początku mapki kiedy sie oodale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Prawdopodobnie twoj view jest wiekszy od ekranu, i tak sie robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Pokaż swój kod na rysowanie panelu to ci go przerobię -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 17 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 viev jest większy od ekranu draw_set_font(font0) draw_set_color(c_yellow) draw_text(10,10,'amunicja: ' + string(ammo)+'/'+string(magazynek)) draw_text(10,25,'zycie: '+string(health)) draw_text(10,40,'granaty: ' + string(zgranaty)) draw_text(10,55,'molotowa: ' + string(zmolotowa)) draw_text(10,70,'Apteczki: ' + string(apteczka)) draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Człowieku przebiłeś wszystko co do tej pory widziałem! Ciesze się że zacząłeś używać tagu GML, ale on służy do tego że sam za ciebie koloruje składnię i nie musisz wszystkie kolorować sam. A ty żeś teraz znowu usunął tagi GML i został przy swoim durnym kolorowaniu -_- Wracając do tematu: GML draw_set_font(font0) draw_set_color(c_yellow) draw_text(view_xview[0]+10,view_yview[0]+10,'amunicja: ' + string(ammo)+'/'+string(magazynek)) draw_text(view_xview[0]+10,view_yview[0]+25,'zycie: '+string(health)) draw_text(view_xview[0]+10,view_yview[0]+40,'granaty: ' + string(zgranaty)) draw_text(view_xview[0]+10,view_yview[0]+55,'molotowa: ' + string(zmolotowa)) draw_text(view_xview[0]+10,view_yview[0]+70,'Apteczki: ' + string(apteczka)) draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y) viev jest większy od ekranu Co przez to rozumiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Koledzy wyżej powiedzieli ci już co masz zrobić a ty nadal tego nie zrobiłeś. GML draw_set_font(font0) draw_set_color(c_yellow) draw_text(10+view_xview[0],10+view_yview[0],'amunicja: ' + string(ammo)+'/'+string(magazynek)) draw_text(10+view_xview[0],25+view_yview[0],'zycie: '+string(health)) draw_text(10+view_xview[0],40+view_yview[0],'granaty: ' + string(zgranaty)) draw_text(10+view_xview[0],55+view_yview[0],'molotowa: ' + string(zmolotowa)) draw_text(10+view_xview[0],70+view_yview[0],'Apteczki: ' + string(apteczka)) draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y) EDIT: sry Platek nie odświeżyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 17 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 że pole widzenia jest mniejsze niż plansza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 No to wstaw żesz wreszcie ten mój kod to nic nie będzie miało prawa nie działać. Przeciez od dawna ci wszyscy mówią co masz zrobić. I przysięgam, że jeżeli jeszcze raz zobaczę, że kolorujesz składnię samodzielnie zamiast tagiem [ GML] to ci normalnie warna wstawię :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomekkamil Opublikowano 17 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 thx działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Jeszcze poetyczne pytanie ode mnie: Ty to nazywasz panelem? Ja określiłbym to mianem informacji o graczu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi