Skocz do zawartości

Zablokowane Problem z panelem


ziomekkamil

Rekomendowane odpowiedzi

Mam sobe Panel w grze ma którym jest pokazane amunicja granaty itp i jest problem bo jak sie oddale plansza si przesuwa a to zostaje co zrobic??zzeby to chodziło w lewym górnym rogu dodam jescze że nieożna zrobic osobnego objektu bo to jes w draw w graczu a jak dam w innym obiekcie to jest bład bo niemozna znalesc ammo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co nie działa? nie wyświetla się, czy błąd wyskakuje? View masz ustawiony w ustawieniach roomu?

Daj może tak:

GML
draw_sprite_ext(s_panel,-1,view_xview[0]+150,view_yview[0]+100,1,1,0,0,1)

Jak i tak nie będzie działało, to błąd musisz mieć gdzieś w ustawieniach viewa.

dodam jescze że nieożna zrobic osobnego objektu bo to jes w draw w graczu a jak dam w innym obiekcie to jest bład bo niemozna znalesc ammo

To zrób to w innym obiekcie, ale zamiast wpisywać ammo daj o_hero.ammo (gdzie zamiast o_hero daj nazwę obiektu, którym się poruszasz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w jaki sposób wyświetlasz ten panel?

Bądź co bądź jakoś to drawujesz więc w miejscu gdzie masz podany x i y dajesz view_xview i view_yview i tyle

 

 

ja mam tylko napisane ammo 32/16 i zycie 100 w draw w obj_bohater i jak sie poruszam i przesuwam ekarajn to to zostajke w lewym górnm rogu a nie idzie za mną io jak to zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

viev jest większy od ekranu

 

draw_set_font(font0)

 

draw_set_color(c_yellow)

 

draw_text(10,10,'amunicja: ' + string(ammo)+'/'+string(magazynek))

 

draw_text(10,25,'zycie: '+string(health))

 

draw_text(10,40,'granaty: ' + string(zgranaty))

 

draw_text(10,55,'molotowa: ' + string(zmolotowa))

 

draw_text(10,70,'Apteczki: ' + string(apteczka))

 

draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku przebiłeś wszystko co do tej pory widziałem!

 

Ciesze się że zacząłeś używać tagu GML, ale on służy do tego że sam za ciebie koloruje składnię i nie musisz wszystkie kolorować sam.

A ty żeś teraz znowu usunął tagi GML i został przy swoim durnym kolorowaniu -_-

 

Wracając do tematu:

GML
draw_set_font(font0)

draw_set_color(c_yellow)

draw_text(view_xview[0]+10,view_yview[0]+10,'amunicja: ' + string(ammo)+'/'+string(magazynek))

draw_text(view_xview[0]+10,view_yview[0]+25,'zycie: '+string(health))

draw_text(view_xview[0]+10,view_yview[0]+40,'granaty: ' + string(zgranaty))

draw_text(view_xview[0]+10,view_yview[0]+55,'molotowa: ' + string(zmolotowa))

draw_text(view_xview[0]+10,view_yview[0]+70,'Apteczki: ' + string(apteczka))

draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y)

 

 

viev jest większy od ekranu

Co przez to rozumiesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wyżej powiedzieli ci już co masz zrobić a ty nadal tego nie zrobiłeś.

GML
draw_set_font(font0)

draw_set_color(c_yellow)

 

draw_text(10+view_xview[0],10+view_yview[0],'amunicja: ' + string(ammo)+'/'+string(magazynek))

draw_text(10+view_xview[0],25+view_yview[0],'zycie: '+string(health))

draw_text(10+view_xview[0],40+view_yview[0],'granaty: ' + string(zgranaty))

draw_text(10+view_xview[0],55+view_yview[0],'molotowa: ' + string(zmolotowa))

draw_text(10+view_xview[0],70+view_yview[0],'Apteczki: ' + string(apteczka))

draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y)

 

EDIT: sry Platek nie odświeżyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wstaw żesz wreszcie ten mój kod to nic nie będzie miało prawa nie działać.

Przeciez od dawna ci wszyscy mówią co masz zrobić.

 

I przysięgam, że jeżeli jeszcze raz zobaczę, że kolorujesz składnię samodzielnie zamiast tagiem [ GML] to ci normalnie warna wstawię :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...