Skocz do zawartości

Super Mario & Luigi (Reaktywacja)


pablo1517

Rekomendowane odpowiedzi

powinienieś troche zwiększyć wydajność gry bo plansze są dość duże co przy lepszym sprzęcie powoduje straszne spowolnienia

 

przy lepszym sprzecie :blink: ? no nie wiem ja mam w miare dobry komp mi gra sie nie zpowalnia. Co masz na mysli mowiac zwiekszyc wydajnosc?

 

LittleFish twojego problemu nie rozumiem xD sprobuj zwiekszyc rozdzielczosc do 1024x768

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Pablo: podpowiem ci

var i,poza;
for (i = 0; i < instance_count; i += 1)
{
if (instance_id[i] <> Mario) && (instance_id[i] <> Luigi)
poza = instance_id[i];
}
if (poza.x < view_xview[0])  
|| (poza.x > view_xview[0] + view_wview[0])  
|| (poza.y < view_yview[0])  
|| (poza.y > view_yview[0] + view_hview[0]) 
instance_deactivate(poza);
else
instance_activate(poza);

brak testów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up: masz rację, ale coś nie teges. Używam czegoś takiego:

instance_activate_all();
instance_deactivate_region(view_xview[0],view_yview[0],view_wview[0],view_hview[0],false,true);

Na podstawie helpa no i nic :(

 

EDIT: Jednak to działa. Po prostu ustawiłem view[1] aby śledził object4 ale że obiektów tych było kilka to view[1] oddziaływał na wszystkie objecty4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem teraz w pracy i nie mam dostępu do helpa a z pamięci nie pamiętam więc nie jestem w stanie pomóc - jak wróce z pracy to podam prawidłowy kod.

 

Spróbujta tak:

instance_deactivate_region(view_xview[0],view_yview[0],800,600,false,true)
instance_activate_region(view_xview[0],view_yview[0],800,600,true)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

instance_activate_all();
with (all) {
    if id.object_index = obiekt_do_deaktywowania {
        if point_distance(id.x,id.y,view_xview[0]+view_wview[0]/2,view_yview[0]+view_hview[0]/2) > 100 {
            instance_deactivate_object(id);
        }
    }
}

Sprawdź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, racja. Można to jeszcze cutek podrasować :P

instance_activate_region(view_xview[0],view_yview[0],view_wview[0],view_hview[0],true);
with (all) {
    if id.object_index = obiekt_do_deaktywowania {
        if id.x > view_xview[0]
        && id.y > view_yview[0]
        && id.x < view_xview[0]+view_wview[0]
        && id.y < view_yview[0]+view_hview[0] {
            
        }
        else {
            instance_deactivate_object(id);
        }
    }
}

No i jeśli obiekt został dezaktywowany to tak jak by nie istniał!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...