m@rcixxx Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Mam taki problem: np. chcę, żeby obj1 szedł do obj2 ale pod warunkiem, że obj2 ma zmienną np. zmienna1 ustawioną na 1, na dodatek jest ich kilka i tylko jeden ma zmienna1=1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Października 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 GML if obj2.zmienna = 1 then mp_potential_step() else speed = 0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 6 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Wydaje mi się, że wtedy obj1 pójdzie do pierwszego lepszego obj2 lub do tego o najmniejszym id a nie do tego, który ma zmienną ustawioną na 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 GML with(obj2) { if zmienna==1 global.idz=id; } if global.idz !=0 { mp_potential_step(global.idz.x,global.idz.y, jakiesargumenty); } jedyne co mi do głowy przyszło. Do poprawki, ale będziesz na dobrym tropie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Co do poprawki? Dokładnie tak to należy zrobić :P Tylko pozwól, że zedytuję ci posta, żeby przejrzyściej było :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 6 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Dzięki za pomoc :thumbsup: , ten kod na pewno mi się jeszcze przyda ale w innej grze bo teraz właśnie udało mi się zrobić to na własnym patencie ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Wydaje mi się, że wtedy obj1 pójdzie do pierwszego lepszego obj2 lub do tego o najmniejszym id a nie do tego, który ma zmienną ustawioną na 1. Bardzo dobrze ci się wydaje! gnysek gafę strzelił : ) Dzięki za pomoc thumbsup.gif , ten kod na pewno mi się jeszcze przyda ale w innej grze bo teraz właśnie udało mi się zrobić to na własnym patencie smile2.gif . To może byś się z nami podzielił tym patentem. Ciekaw jestem gdyż nic innego sensownego mi nie przychodzi do głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 6 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 To może byś się z nami podzielił tym patentem. Ciekaw jestem gdyż nic innego sensownego mi nie przychodzi do głowy. Lepiej nie bo się będziecie śmiać :sp_ike: a temat do zamknięcia - pomogliście mi :thumbsup: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 No to jak sposób jest taki że byśmy mięli się śmiać to użyj tego co ci podał Makary. Ok temat zamykam. I na przyszłość to takie tematy do Pytań Początkujących, a nie Zaawansowanych. Przenoszę i zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi