pivot18 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Witam!J jak zrobić że w gm klikając litery wpisujemy tekst nie w oknie gm, oraz pytanko jak zrobic by liczba liter nie przekraczała np 12? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 W 1 nie kapuje o co chodzi a w 2 dobry sposobem będzie zrobić jakąś zmienną odpowiadającą za litery. Każda litera dodaje 1. GML a = 0; //Po wpisaniu litery a+=1; if (a==12) { //instrukcje dla blokowania liter } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 no a jak wpisywać te litery xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 //instrukcje dla blokowania liter GML nowyString=string_delete(keyboard_string,12,2); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 a jak dodać / wpisać litere :< bo o to mi chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 wytłumacz to jaśniej jak zrobić że w gm klikając litery wpisujemy tekst nie w oknie gm, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Chodzi mu o to, że naciska litery i to mu zapisuje do jakiegoś stringa w obiekcie,a nie że w GMowym okienku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 bingo ZeroXbot bo chce zrobić w shoterze podawanie imienia^^ DIT: dobra osiągnołem cel a pomocą helpa if string_length(keyboard_string) <= 7 { global.imie=keyboard_string } ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Nie słuchaj tych padawanów ;p GML (Create) strEnter = ""; GML (Step) if( string_lenght( strEnter ) < 12 ) { strEnter += keyboard_string; keyboard_string = ""; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się