peterz_pl Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Witam. W zrobiłem w grze keyboard_string jednak chciałbym, aby przy wklepywaniu klawiszy reagował tylko na klawisze QWE. np: GML global.text = keyboard_string; if klawisz wciśnięty(Q) { //pisze Q; } if klawisz wciśnięty(W) { //pisze W; } if klawisz wciśnięty(E) { //pisze E; } else { //nie dodaje żadnego znaku; } Jeśli ktoś miałby jakiś pomysł, z góry dzięki :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 sprawdź, czy ostatni znak jest inny niż Q, W i E, jeśli jest, to skróć string o 1. string_char_at i string_length powinny do tego wystarczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Stwórz sobie własną zmienną my_string GML if(keyboard_check_pressed(ord('Q'))) my_string+='Q'; if(keyboard_check_pressed(ord('W'))) my_string+='W'; if(keyboard_check_pressed(ord('E'))) my_string+='E'; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterz_pl Opublikowano 6 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Świetnie.. o to mi chodziło... zamiast +='Q' robilem zmienna=zmienna+"Q" i nie wychodziło. Dzieki, Zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Września 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Stwórz sobie własną zmienną my_string GML if(keyboard_check_pressed(ord('Q'))) my_string+='Q'; if(keyboard_check_pressed(ord('W'))) my_string+='W'; if(keyboard_check_pressed(ord('E'))) my_string+='E'; lepiej: GML switch (keyboard_lastchar) { case 'Q': case 'W': case 'E': my_string+=keyboard_lastchar; break; default: break; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi