Skocz do zawartości

Zablokowane Wykluczenie klawiszy w keyboard_string


peterz_pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W zrobiłem w grze keyboard_string jednak chciałbym, aby przy wklepywaniu klawiszy reagował tylko na klawisze QWE. np:

 

GML
global.text = keyboard_string;

 

if klawisz wciśnięty(Q)

{

//pisze Q;

}

if klawisz wciśnięty(W)

{

//pisze W;

}

if klawisz wciśnięty(E)

{

//pisze E;

}

else

{

//nie dodaje żadnego znaku;

}

 

Jeśli ktoś miałby jakiś pomysł, z góry dzięki :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
Stwórz sobie własną zmienną my_string

 

GML
if(keyboard_check_pressed(ord('Q')))

my_string+='Q';

if(keyboard_check_pressed(ord('W')))

my_string+='W';

if(keyboard_check_pressed(ord('E')))

my_string+='E';

 

 

lepiej:

 

GML
switch (keyboard_lastchar)

{

case 'Q': case 'W': case 'E': my_string+=keyboard_lastchar; break;

default: break;

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...