Skocz do zawartości

Xbox 360 Elite pod stary telewizor?


GladiusX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam... Prawdopodobnie za kilka dni dostane Xboxa na urodziny... Jednak mam pytanie? Czy Xbox 360 Elite wejdzie mi pod 6 letni telewizor który ma wejścia (Żółty, Czerwony, Biały) i port na słuchawki? i coś tam jeszcze z tyłu pod DVD. Proszę o odpowiedzi... Jeżeli nie wejdzie to proszę o linki do MONITORÓW z HDMI do 1200 zł... Bo słyszałem że można podłączyć Xboxa i Palystation z Monitorem od komputera poprzez HDMI...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaklub ja tu mówie, że chce Xboxa bo dal mnie Playstation nie jest stworzony!!! Moim Zdaniem Śmierdzi!!! W konsolach jestem zielonya ale wiem ze do Elite dają słuchawki :rolleyes: :sp_ike:

 

PS: Poxi jeżeli chodzi o to http://img.tomshardware.com/us/2005/11/23/...art-stecker.jpg to mam pewność bo taki kable mam do DVD...

 

EDIT: A czy będę musiał jakieś kable dokupywać?

 

EDIT: aha i jeszcze co do tego monitora... Też da się grac na monitorze samym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra rozumie (hhuraa!!!!!!) a co do tego monitora to da się? bo również potrzebuje nowy monitor bo mój się już jara że tak to nazwę... Czy da się go podłączyć do konsoli i grać... I czy komputer musi być włączony i czy za 1200zł kupie sobie jakiś dobry monitor z HDMI i protokołem HDCP czy jakoś tak ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaklub ja tu mówie, że chce Xboxa bo dal mnie Playstation nie jest stworzony!!! Moim Zdaniem Śmierdzi!!! W konsolach jestem zielonya ale wiem ze do Elite dają słuchawki

niezależnie od tego, czy preferujesz PS3 czy Xboxa 360, monitory zwykle nie mają głośników.

 

parę miesięcy temu podpiąłem do PS3 słuchawki, dźwięku z gry/menu nie było (wydaje mi się, że one są tylko do rozmawiania z innymi graczami przez mikrofon). może za mało grzebałem w ustawieniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy