Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

co mam zrobić aby nabój wychodził dokładnie z koniuszka lufy a nie z jego punktu zerowego X0 Y0

 

lufa zawsze jest skierowana w stronę myszki "mouse_x Mouse_y speed=0"

 

sprite lufy jest jeden, bez subimade tylko w lufie zrobiłem:

 

end step:

angle=direction

 

 

wiem że niektórzy mnie niezrozumieją (jak zawsze <_< ) ale sprubójcie mi pomóc nawet jak nierozumiecie

 

Plzzzzzz :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

przestudiuj mój tutorial z zegarem analogowym, tam masz jak znaleźć koniszek wskazówki odwróconej w konkretnym kierunku, jeżeli środek jest zawsze w tym samym miejscu, wustarczy ten przykład lekko przerobić i będzie ci działało. Albo prościej - zmień depth postaci na np. -10 i wtedy pocisk zawsze będzie się pojawiał pod nią w momencie gdy się stworzy i ne będzie widać że wylatuje ze złego miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...