Marzec Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 :rolleyes: Jak to zrobić? Potrzebuję by gracz (client) łączył się z dwoma serwerami podczas gry. ( Jeden na bazę danych, drugi dane zmieniające się dynamicznie) :lol: Próbowałem zrobić sam w 39dll ale nie chciał łączyć :/ Ogólnie myślę, że jestem dobrze zorientowany w tej bibliotece, więc najlepszy byłby przykładzik z niej :sp_ike: PS. Zaznaczam, że pierwszy serwer (baza danych) nie przesyła danych na bierząco, więc nie powinno to znacznie obniżać optymalności ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 2 serwery = 2 połączenia na 2 różnych portach. 2 razy trzeba inicjować połączenie i przypisywać do nowej zmiennej itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 PS. Zaznaczam, że pierwszy serwer (baza danych) nie przesyła danych na bierząco, więc nie powinno to znacznie obniżać optymalności ;) no właśnie obniży optymalność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 A nie lepiej, żeby ten pierwszy serwer łączył się z drugim? Albo lepiej, wszystko wykonywać w tym jednym? Gracz łączący się z bazą danych to zły pomysł. Przechwyci pakiety, dowie się jak namieszać w bazie i bum :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się