Dawidsu Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Nie mogę! Coś nie działa! Kod jest chyba dobry... Sprawdzcie... Objekt: obj_1 event: Press CTRL Kod: switch (bron) { case 'baz': wybron('moz'); break; case 'moz': wybron('samo'); break; case 'samo': wybron('gran'); break; case 'gran': wybron('granod'); break; case 'granod': wybron('dyn'); break; case 'dyn': wybron('baz'); break; default: break; } Skrypt: wybron() Kod: switch argument0 { case 'baz': {with(obj_a)instance_destroy(); bron='moz'; instance_create(x,y,obj_b);} break; case 'moz': {with(obj_b)instance_destroy(); bron='samo'; instance_create(x,y,obj_c);} break; case 'samo': {with(obj_c)instance_destroy(); bron='gran'; instance_create(x,y,obj_d);} break; case 'gran': {with (obj_d)instance_destroy(); bron='granod'; instance_create(x,y,obj_e);} break; case 'granod': {with(obj_e)instance_destroy(); bron='dyn'; instance_create(x,y,obj_f);} break; case 'dyn': {with(obj_f)instance_destroy(); bron='baz'; instance_create(x,y,obj_a);} break; default:break; } sound_play(wybbronm); Problem: To jest przełączanie broni. Ale po wciśnięciu CTRL broń przeskakuje o 2 pozycje (czyli np. z obj_a na obj_c) i ta pierwsza nie znika! Argh! Co jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Nie możesz na tablicach tego zrobić? <_< Było by Ci łatwiej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 22 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Nie pomyślałem! A mógłbyś powiedzieć mniej więcej jak miałoby to wyglądać na tablicach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 22 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Oczywiście, tylko nie wiem dokładnie co chcesz osiągnąć. Tak na przykład jak ja bym zrobił z zmianą broni: Create bron_nr=0; bron_max=1; bron_rozrzut=0; bron_przeladowanie=0; bron[0,0]='Granat'; //Nazwa bron[0,1]=50; //Przeladowanie bron[0,2]=999; //Zasieg bron[0,3]=1; //Rozrzut bron[0,4]=5; //Wyjsciowa predkosc bron[0,5]=spr_granat; //Sprit pocisku bron[1,0]='AK-47'; //Nazwa bron[1,1]=4; //Przeladowanie bron[1,2]=200; //Zasieg bron[1,3]=5; //Rozrzut bron[1,4]=10; //Wyjsciowa predkosc bron[1,5]=spr_ak47; //Sprit pocisku Step if keyboard_check_pressed(vk_control) { bron_nr+=1; if bron_nr>bron_max { bron_nr=0; } bron_przeladowanie=bron[bron_nr,1]; //Aby nie mogl odrazu strzelic po zmianie bron_rozrzut=0; exit; } if keyboard_check(vk_space) { if bron_przeladowanie<=0 { var i; i=instance_create(x,y,obj_kula); bron_przeladowanie=bron[bron_nr,1]; i.zasieg=bron[bron_nr,2]; bron_rozrzut+=bron[bron_nr,3]; i.speed=bron[bron_nr,4]; i.sprite_index=bron[bron_nr,5]; i.direction=direction+(bron_rozrzut/2)-(bron_rozrzut/2)); } else { bron_przeladowanie-=1; } } if bron_rozrzut>0 { bron_rozrzut-=1; } Chyba się nie pomyliłem, musisz tylko dodać obiekt kuli, można też zrobić sprawdzanie id obiektu itd. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 22 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 Dzięki. :thumbsup: Mam dzisiaj jakieś dysmózgowie. :P Albo przepracowanie. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Marca 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2006 a tam był błąd po powinno być bron=wyborn(); a w skrypcie return dać. ale skoro problem rozwiązany to nie ma co gadać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się