Skocz do zawartości

Zamulające particle


Morro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dzisiaj zauważyłem, że zależnie od tego jak długo wyświetlane są particle zużycie procesora rośnie. Czyli np. przez sekundę wyświetla się ileśtam particli za pomocą kodu part_particles_create() i przez ten czas procesor obciąża się o kilka %. Im dłużej są wyświetlane, tym bardziej zaczyna zamulać. Nawet po tym jak skończy się efekt zamulenie pozostaje. Jak temu zaradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używam przez part particle, bo mi jest wygodniej i mogę tworzyć je co stepa. Teraz spróbuję przepisać to na emitery i co stepa aktualizować pozycję emitera.

 

Darlix: Po wyłączeniu musisz usunąć wszystkie jak wyżej napisali.

 

EDIT:

Nie no, to i tak nie zmniejsza zużycia procesora... Może mi ktoś napisać jak to ma być? Bo ja widocznie nie umiem tego zrobić poprawnie

Mam na emiterach i w destroy obiektu tworzącego:

var part1;

part1=script_get_text(scr_q_mastery)

part_system_clear(part1)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak robię na emiterach to nie działa, sprawdzę z tym part particles

 

EDIT:

Może działa, ale Menager Windows na to nie wskazuje. Włączam grę, daję ctrl alt delete, włączam skilla i jak jest skill zużycie procesora wciąż rośnie, przestaje jak wyłączam. Nawet z tym kodem nic się z pamięci nie wyzwala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...