Skocz do zawartości

Nu'Kaboom!


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie :) pamięta ktoś może przykład XeDI Nu'Kaboom!? Daję Wam tutaj przykład samego wybuchu nuklearnego, bez fizyki, więc możecie sobie ten efekt pod cokolwiek własnego podpiąć :) miłej zabawy moi drodzy pirotechnicy :D

https://gmclan.org/up1105_3_Nu_Kaboom_.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko było się domyślić, że sobie zmienił :o ?

 

A efekt, kurna, może i ładny, ale żeby z JEDNEGO PROSTEGO EFEKTU robić od razu przykład :x ?

Najbardziej mi się tu grafa krateru spodobała, lol.

 

Przed wybuchem: ~2100

W czasie wybuchu: ~500

 

lol?

Po wybuchu jeszcze przez na oko 15 sekund (w 600 fpsach, w 30 będzie to praktycznie cały czas) fpss jest mniejszy (zamiast 2k 600), niż powinien być bez efektu, a żadnego dymku nie widać.

 

Eh, PsichiX, zrypałeś to... :D

 

Edit: Rzeczywiście. Odpalcie sobie masę wybuchów, tak, aby fps spadł do ok. 10.

I kiedy dymek już dawno zniknie na tyle, że go nie będzie widać, fps dalej będzie wynosił 10...!

 

Ja już czekam aż fps wzrośnie ze 2 minuty i jakoś nie chce wzrosnąć, lol.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wybuchu jeszcze przez na oko 15 sekund (w 600 fpsach, w 30 będzie to praktycznie cały czas) fpss jest mniejszy (zamiast 2k 600), niż powinien być bez efektu, a żadnego dymku nie widać.

Dziwne.. bo ja nie mam takiego problemu, serio mi nic nie zwalnia po zniknieciu dymkow :0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurna, ustawcie sobie fps na 10k (w room editorze, na 9999 :P), odpalcie w debug mode, zapamiętajcie fps przed wybuchem (ja miałem 2k), wystrzelcie bombę, i kiedy już dymu nie będzie widać, fps dalej będzie wynosił tyle, ile w trakcie wybuchu.

 

Nie mówcie, że tak nie macie :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurna, ustawcie sobie fps na 10k (w room editorze, na 9999 :P), odpalcie w debug mode, zapamiętajcie fps przed wybuchem (ja miałem 2k), wystrzelcie bombę, i kiedy już dymu nie będzie widać, fps dalej będzie wynosił tyle, ile w trakcie wybuchu.

 

Nie mówcie, że tak nie macie :o

Nie ja mam normalnie. Fps-y się później podnoszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurna, ustawcie sobie fps na 10k (w room editorze, na 9999 tongue2.gif), odpalcie w debug mode, zapamiętajcie fps przed wybuchem (ja miałem 2k), wystrzelcie bombę, i kiedy już dymu nie będzie widać, fps dalej będzie wynosił tyle, ile w trakcie wybuchu.

Ja dla pewnosci sprawdze i ten sposob. Moze to tylko cos u Ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...