PsichiX Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Witajcie :) pamięta ktoś może przykład XeDI Nu'Kaboom!? Daję Wam tutaj przykład samego wybuchu nuklearnego, bez fizyki, więc możecie sobie ten efekt pod cokolwiek własnego podpiąć :) miłej zabawy moi drodzy pirotechnicy :D https://gmclan.org/up1105_3_Nu_Kaboom_.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 mam jakieś takie niejasne przeczucie, że dałeś to akurat teraz, żeby trochę pomóc poxiemu. piąteczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Lol, Poxi wcześniej zrobił grę niż PsichiX dodał tu przykład. A z resztą przecież poxi powiedział, że użył tego :) za przykład -5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Niestety u mnie to wyciąga tylko koło 115 fps, ale efekt ładny. Piąteczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Platyna. Jak ci może tyle wyciągać skoro w roomi'e jest speed 30 ?? Mi dopiero spada na 29 FPS-ów tak jak na raz kilknę 40 razy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Ciężko było się domyślić, że sobie zmienił :o ? A efekt, kurna, może i ładny, ale żeby z JEDNEGO PROSTEGO EFEKTU robić od razu przykład :x ? Najbardziej mi się tu grafa krateru spodobała, lol. Przed wybuchem: ~2100 W czasie wybuchu: ~500 lol? Po wybuchu jeszcze przez na oko 15 sekund (w 600 fpsach, w 30 będzie to praktycznie cały czas) fpss jest mniejszy (zamiast 2k 600), niż powinien być bez efektu, a żadnego dymku nie widać. Eh, PsichiX, zrypałeś to... :D Edit: Rzeczywiście. Odpalcie sobie masę wybuchów, tak, aby fps spadł do ok. 10. I kiedy dymek już dawno zniknie na tyle, że go nie będzie widać, fps dalej będzie wynosił 10...! Ja już czekam aż fps wzrośnie ze 2 minuty i jakoś nie chce wzrosnąć, lol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Po wybuchu jeszcze przez na oko 15 sekund (w 600 fpsach, w 30 będzie to praktycznie cały czas) fpss jest mniejszy (zamiast 2k 600), niż powinien być bez efektu, a żadnego dymku nie widać. Dziwne.. bo ja nie mam takiego problemu, serio mi nic nie zwalnia po zniknieciu dymkow :0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 U mnie jest dobrze. FPs-y się pomału podnoszą gdy dym znika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Dawidds, nie usunales przypadkiem takiego fajowego instance_destroy();? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Może ktoś dać exe? Mam lite a chciałem tylko zobaczyć :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 https://gmclan.org/up2596_4_Nu_Kaboom_.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 https://gmclan.org/up2596_4_Nu_Kaboom_.html Dziękuje. PS. Co wy za komputery macie? Ja zrobiłem na raz 20 takich wybuchów i ani o 1 fps mi nie spadło :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Kurna, ustawcie sobie fps na 10k (w room editorze, na 9999 :P), odpalcie w debug mode, zapamiętajcie fps przed wybuchem (ja miałem 2k), wystrzelcie bombę, i kiedy już dymu nie będzie widać, fps dalej będzie wynosił tyle, ile w trakcie wybuchu. Nie mówcie, że tak nie macie :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Tak nie mamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Kurna, ustawcie sobie fps na 10k (w room editorze, na 9999 :P), odpalcie w debug mode, zapamiętajcie fps przed wybuchem (ja miałem 2k), wystrzelcie bombę, i kiedy już dymu nie będzie widać, fps dalej będzie wynosił tyle, ile w trakcie wybuchu. Nie mówcie, że tak nie macie :o Nie ja mam normalnie. Fps-y się później podnoszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Kurna, ustawcie sobie fps na 10k (w room editorze, na 9999 tongue2.gif), odpalcie w debug mode, zapamiętajcie fps przed wybuchem (ja miałem 2k), wystrzelcie bombę, i kiedy już dymu nie będzie widać, fps dalej będzie wynosił tyle, ile w trakcie wybuchu. Ja dla pewnosci sprawdze i ten sposob. Moze to tylko cos u Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Dawidds ma racje u mnie to wygląda tak: przed odpaleniem jest 1 instancja i 6000fps po odpaleniu 10 ka boomów i odczekaniu aż wszystko zniknie pozostaje 10 kraterów, 21 instancji a fps spada do 50 chociaż że zostały tylko kratery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 No, właśnie. Chcecie filmik :x ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 No, właśnie. Chcecie filmik :x ? Też tak mam - przed wybuchem 6k fps, po 600. Btw. zauważyłem, że po wybuchu są TRZY objekty, a praktycznie mogłyby być tylko DWA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoRd DaVeR Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 ja mam 30 fps robię do 6000 instancji i spada do 3 i trudno wogóle zrobić do jednego fps potem robie do 7200 instancji i spada o jeden fps zrobiłem do 10k instancji i wogóle nie spadły fpsy i wzrasta normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 U mnie, jak zrobię około 7000 instancji, to jest nawet 1 fps :( . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Dobra, poprawiłem trochę :D jak narobicie np. 100 instancji to po kilkunastu sekundach będzie znów jedna: https://gmclan.org/up3535_12_Nu_Kaboom_.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się