PsichiX Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 NIE WIECIE CO TO JEST SYMULATOR ! WYPIERDALAM Z TEJ STRONY BO TUTAJ SĄ SAME NOOBY miło było poznać. dużej straty nie odczujemy :) swoją drogą, oboje patrzymy na tę grę z innych stron i oboje mamy racje a zarazem sie mylimy. Widzisz, Ty masz na myśli symulator, gdzie gracz ma pełną kontrolę nad przebiegiem gry. Ja mam na myśli symulator, gdzie mamy znikomy, niemal zerowy udział w grze. Oba te typy gier są symulacjami, ta gra jest symulatorem bitwy, jesteśmy w niej bohaterem do czasu aż wejdziemy na mine, wtedy boom i zaczyna się przedstawienie, pozostające poza naszą kontrolą. Tak więc to nadal jest symulacją, bo symuluje mini wojne. Tego nie możesz zaprzeczyć :P PSICHIX GDYBYŚ BYŁ MĄDRY TO BYŚ MI PRZYZNAŁ RACJĘ I BYŁO BY PO SPRAWIE. tomku gdybyś był mądry to byś mnie uznał za swego boga i było by po sprawie. Tak samo chore stwierdzenie jak Twoje? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Wiem ze dym ma byc, i dlatego tez mnie troszku korcilo aby zlapac za dekomplikator, gdyz strasznie mi sie twoj dym podobal. Ale juz go zdazylem gdzies schowac : O wiec sie ciesz. I tak wlasnie se wymyslilem jak takowy zrobic : D To proste szare kółeczka, które się powiększają, z różnym speedem idą w jedną z 180 stron i powoli zmniejsza im się alpha. Żadna filozofia. Ale żre niestety trochę RAMu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 miło było poznać. dużej straty nie odczujemy :) Straty ? Chyba same korzyści z tego wypłyną bo o jednego mniej będzie, który zaśmieca forum :) Poxi: Symulacja nie musi być w 100 % odwzorowana :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 http://www.gmclan.org/up2845_4_d5dad3fa99.html NOWA WERSJA : DDD Podziekujcie YXE za ladna bombe atomowa, oraz dymek. Na poczatku "wojny" ten dym to nie koniec swiata, to granaty dymne lol, mialy powodowac ze ludziki strzelaja na oslep, i mniej wiecej tak jest. Wpiszcie BOMB albo BOOM aby wybuchla bomba atomowa. Wybucha ona rowniez przy 50000 stepie. Dosyc dlugo, hah 27 minut przy full fpsie : P. Moj maly problemik: Nie naciskajcie guzikow b m i o dla jaj. Przypadek, i juz bomby nie odpalicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 szkoda że tak mało w tym gry bo wygląda fajnie. nie da sie strzelać? acha i z tym dymem przegiałeś bo raz że nic nie widac a dwa sie scina :( no i wpisuje boom i bomb i nic sie nie dzieje edit I jak bedzie jakas nowa wersja to daj fullscreena chociaz :) a skoro przy czepianiu sie jesteśmy to te bomby spadają za szybko :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Granaty dymne troszkę brzydko wyglądają :P Chodzi mi o sam początek tworzenia się. Bomba atomowa jest spoko tylko powinna mieć większe pole rażenia i powinna odrzucać obiekty ale to już szczegóły :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 odrzucać obiekty Too much phisics. te bomby spadają za szybko Oke poprawie ; ) co do Boom i bomb, dziwne, mi dziala za kazdym razem, tylko nie mam pomyslu jak zrobic aaby wyszukiwal slow boom albo bomb w np slowie bmomobbombb. Dajcie pomysla. Granaty chyba wyrzuce, albo dam ich mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 ten dym na poczatku za czesto i za gesto sie robi, muli jak cholibka. atomowke mogles pod jakis klawisz dac a nie kombinacje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 tylko nie mam pomyslu jak zrobic aaby wyszukiwal slow boom albo bomb w np slowie bmomobbombb string_pos? string_count? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Dym na początku za duży, ale już wybuchy bomb świetne. Z kolei atomówka jest idealna (chociaż to tak w zasadzie mniejsza niż J-dam'y i atomówką tego nazwać nie można). Proponuję zrobić symulator wojenny w stylu Operation Flashpoint / Armed Assault, z dowodzeniem drużyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Z kolei atomówka jest idealna (chociaż to tak w zasadzie mniejsza niż J-dam'y i atomówką tego nazwać nie można). Postarams ie poinstruowac Poxiego jak tej atomowce rozmiar zwiekszyc, trzeba wtedy zwiekszyc tez rozmiar dymu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zxc108 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Na początku, jak wlazłem na minę to prawie z krzesła spadłem, bo miałem słuchawki :D . Przy tym dymie na początku miałem 10 FPS a normalnie ok 23, za dużo go. Według mnie pociski powinny być szybsze, szczególnie te od czołgów. Po wybuchu atomówki się tak cicho zrobiło, ptaki zaczęły ćwierkać, chodziaż drzew już nie było :D . Postawię ci 5 :thumbsup: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 A ja nie wiem jakim cudem chodziłem po całej mapie przez 20 sek i nie wlazłem na minę xD Dopiero później. zxc108: uuu to słaby komp :P Ja mam stałe 30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zxc108 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 256 RAM. Więcej mi nie potrzeba, bo dużo nie gram . Raz miałem nawet 1 FPS :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 25 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 GOOD NEWS! (albo tez i bad news) Łorsimtu Nadchodzi! PoxiPol posrtanowil wziasc sie za jeden ze swoich starych projektow, bo Gejmower mu sie znowu znudzil lol. Wlazlem w folder projekty, zamknalem oczy i kliknalem: na WarSim : D Postanowilem dodac przynajmniej mala interakcje gracza w stylu tej gry http://www.kongregate.com/games/urbz/mud-and-blood-2 Bedzie ona podobnie rozwinieta. Tchorzliwi francuzi, granaty, oraz moze nawet dodam jakas kampanie. Ale jak wiadomo, nigdy tego nie skoncze bez grafika : ( Copo se gdzies poszedl, a nie bede juz dekompikowal jego gier. Na razie bede pisal calyt silnik od nowa, z grafika jaka mam, lecz jesli sa chetni (Fajnie by bylo jakbys mial nick KubaGM :3 ) To prosze skladac oferty na PW. Na razie moge zdradzic ze pierwsze co dodam to rozne tereny, bedziemy bronili portow, Atakowali kosciol, oraz bawili sie w chowanego na cmentarzu : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 25 Października 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Wrzuć to na uploader. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Teraz też zauważyłem, że nie masz tego na uploaderze :( Temat z demem bez dema ej. Zuploadowałbyś jeszcze raz bo chciałbym zobaczyć co to to jest :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Gra może być, ale ma wielki minus że nie ma fabuły, to opisuje grę. Kolejnym minusem jest znaczek w lewym górnym rogu "Psichics" chyba. Nie lubię takich sterczących rzeczy :P Ogólnie jest okej :thumbsup: Oceniasz, gdy nie dało się jeszcze pobrać ? Ciekawe... nie jestem w stanie sprawdzić o której Poxi dodał link, więc nie ma warna, ale uważaj. gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 https://gmclan.org/up2845_4_warsim.html Aj i plosie was bardzo. Moge dac jeszcze jedna z pierwszyc hwersji warsima, bez tych znaczkow, ze starymi czolgami i samolotami, i gorszym AI. Chcecie : p? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Wogóle to w którą stronę trzeba isc? I gdy zginę i zaczynają się te 'walki', liczba obiektów na ekranie przekroczyła 1500 i nadal rosła, a fps spadło mi do 6-9. Chyba musisz pomyśleć nad optymalizacją jakąś :P Chcecie : p? Nie :P Kargul ch. grał, kleju dwie minuty po jego poście napisał w shoucie, że uploaduje, więc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 28 Października 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 No, pograłem sobie jeszcze raz i cieszę się że to kontynuujesz. Mimo wszystko gra wygląda nieziemsko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 U mnie przy 2k obiektów było 30 FPSów. Chyba musisz pomyśleć nad nowym sprzętem jakimś. A co do gry: -szkoda, że to się dzieje na tak małej powierzchni. -miałem nadzieję, że będzie jakieś normalne AI, a nie każdy rushuje do przodu i deda. fajne drzewka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 U mnie przy 2k obiektów było 30 FPSów. Chyba musisz pomyśleć nad nowym sprzętem jakimś. Nie, to autor powinien pomyśleć przy tworzeniu gry nad optymalizacją. Nie każdy ma kompa z kosmosu, i twórca przy tworzeniu takiej prostej gierki 2D przede wszystkim powinien o tym pamiętać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Kompem z kosmosu bym tego nie nazwał. U kogoś jeszcze się tnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 U mnie i to bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 U tworcy tez sie strasznie tnie ; ) Orbowalem sie bawic surfejsami, ale spotkalem kilka problemow po drodze. Moge wam obiecac ze WS2 tak nie bedzie cial. Przynajmniej sprobuje dotrzyamc slowa : o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Poxi, naprawdę potrzeba Ci tam tyle obiektów? bo jak zauważyłem to pewnie zwłoki też są obiektami, do tego można zawsze po jakimś czasie niszczyć 'zwłoki' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Nie, to autor powinien pomyśleć przy tworzeniu gry nad optymalizacją. Generalnie obowiązuje zasada, że "gra musi działać na sprzęcie developera", a że to nie jest komercha ani nic na większą skalę, więc nie musi się martwić aby działało na sprzęcie sprzed 5 lat :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Generalnie obowiązuje zasada, że "gra musi działać na sprzęcie developera" U tworcy tez sie strasznie tnie ; ) Tak więc przydałoby się troszku to przyśpieszyć :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Tak wiem ze ciala sa obiektami itp, ale to dlatego ze mi surfejsy sie krzacza : / Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się