Będe brał Cie Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 mam w pierwszym roomie 2 kwadraty zielony i czerwony jak klikne na kturyś to mi sie muj obiekt tworzy ale w room1Jak mam zrobić że to co stworze w room1 jest w room 2? Na zmiennych próbowałem help Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Tworzonemu zaznacz persident Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Będe brał Cie Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Tworzonemu zaznacz persident Nie parizent bo takto bende miał i te kwadraciki a ja chce mieć same objekt 1 czyli czołg bo to gra strategiczna pierw kupujesz jakie czołgi chcesz do 4000 zł i w 2rommie one są pomużcie tak jak w panzers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Zaznacz tym obiektom Persistent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Będe brał Cie Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Lol mam do kupna pare czołgów i kupiłem je i chce żeby te co je kupiłem były nie w kupowaniu room1Tylko w planszy room2 rozumiecie to proste? Prosze niech ktoś mi sensownie odpowie ale dzieki gnysek i powyrzej za checi XD pomużcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 GML room_instance_add(0,x,y,czołg); ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Lol mam do kupna pare czołgów i kupiłem je i chce żeby te co je kupiłem były nie w kupowaniu room1Tylko w planszy room2 rozumiecie to proste? Prosze niech ktoś mi sensownie odpowie ale dzieki gnysek i powyrzej za checi XD pomużcie Jak przejdziesz do roomu dwa, to dzięki Persistent obiekty z roomu jeden zostaną. Możesz też zrobić tablicę kupionych pojazdów i na początku roomu generować je :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Albo w room code sprawdzać co zostało kupione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Ja bym radził zrobić zmienną global.czołgi i w drugim roomie tworzą się wedle liczby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Będe brał Cie Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Ja bym radził zrobić zmienną global.czołgi i w drugim roomie tworzą się wedle liczby Tylko dokładnie niewiem jak to zrobić ja miałem tak create:global.next=0 w Left pressed : If instance_create(x,y,czolg) {Global.next=1I w room 2 : global.next=1: pomużcie plis bo tak bede jak zwykle pare dni kombinować musiał plis .? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 if instance_create(); ? :blink: instance_create nic nie zwraca. Chyba Ci chodzi o if instance_exists(czołg);. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Instance create zwraca ID obiektu, zatem zawsze jest true :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 gnysek: True to jest stała, czyli 1, a false to jest 0. Nie może być że true = >0, bo to jest stała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 True jest zmienną boolowską. W Game makerze nie ma zmiennych Boolowskich, zatem za true uznajemy wszystkie liczby >0, za false wszystkie <=0. Ponieważ powszechnie przyjmuje się, że true to 1, a false to 0, to właśnie takie wartości zwracają te stałe. Na pewno jest tak też w C, gdzie również brak zmiennych Boolowskich. Zatem napisanie if 689, oznacza if true, a napisanie if -689 oznacza if false. Instance create zwraca true, bo zawsze id > 0. ( A nawet id > 100000 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Będe brał Cie Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Hmy to ktoś mi pomoże :D BO umiem zrobić gre wojenną ale nieumie kupoawnia czołguw znaczy zmienne umie i wogule ale ktoś mi powie jak zrobić tak:Pokazuje sie pole z 5 czołgami rużnego rodzaju i 4 grupy ludzi snajperzy,karabinieży itp i jak kupie załużmy już za całą kase ogulnie i klkne enter next room są tylko te co kupiłem obiekty . Plis pomocy tylko kodem pliz bo już sie z tym od dawna męcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Użyj zmiennych młody padawanie. Nie wiem jak masz to rozwiazane, zakładamy, że jak kupujesz czołg, to zapisujemy ile ich masz GML //fragment gdzie masz kupowanie, zmysliłem pierwsza linijke global.pieniadze -= cena_czolgu; global.czolgi +=1; room creation GML var i; for (i=0; i<global.czolgi; i+=1) instance_create(100+(i*20),100,ob_czolg); 30 sekund myślenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Będe brał Cie Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Zaraz sprawdze XD A już wiem bo ja kupowanie i te pierdoły sam zrobie A powiedz tylko kod mam 5 obj klikam na 4 albo 2x na jeden i klikam enter i w rom 2 są te wszystkie klikniete objekty XD powiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Będe brał Cie Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 A fak moge też dać tak z zmiennymi że też na to nie wpadłem znaczy wpadłem ale zamiast w room zrobiłem to w objekt XD dzieki gnysek za pomysł wielkie dzieki Temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się