Skocz do zawartości

show menu problem


Rekomendowane odpowiedzi

ello bawie sie ze show menu i cos mi nie wychodzi mam takie cos :

 

obj_menu

 

create:

 

GML
global.zniszcz=0

if !!place_meeting(x,y,object0)&& !!place_meeting(x,y,object1)&& !!place_meeting(x,y,object2)

switch (show_menu("Stwórz czerwony|Stwórz niebieski|Stwórz zielony|nic nie rób",5))

{

  case 0: {instance_create(x,y,object0)instance_destroy()}; break;

  case 1: {instance_create(x,y,object1)instance_destroy()}; break;

  case 2: {instance_create(x,y,object2)instance_destroy()}; break;

  case 3: instance_destroy(); break;

}

if place_meeting(x,y,obj_ZIELONY)

{

t=show_menu("zniszcz|nic nie rób",5)

switch(t)

{

case 0:{global.zniszcz=1 instance_destroy()};break;

case 1:{instance_destroy()};break;

}}

if place_meeting(x,y,obj_CZERWONY)

{

t=show_menu("zniszcz|nic nie rób",5)

switch(t)

{

case 0:{global.zniszcz=1 instance_destroy()};break;

case 1:{instance_destroy()};break;

}}

if place_meeting(x,y,obj_NIEBIESKI)

{

t=show_menu("zniszcz|nic nie rób",5)

switch(t)

{

case 0:{global.zniszcz=1 instance_destroy()};break;

case 1:{instance_destroy()};break;

}}

 

CONTROREL:

 

create:

 

GML
global.zniszcz=0;

 

glob right button

 

GML
instance_create(mouse_x,mouse_y,obj_menu)

 

obj_czerwony,niebieski,zielony

 

GML
if place_meeting(x,y,obj_menu) and global.zniszcz=1

instance_destroy()

 

 

 

i czemusz obj_menu sie nie pokazuje kombinowalem no ale i tak nie wychodzilo teraz menu sie nawet nie pokazuje nie wiem czemu ;(

 

@ edit to znaczy chyba sie mi tworzy ale nie wyswietla sie show menu ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche zmienilem ten obiekt menu w create

 

GML
if !!!place_meeting(x,y,object0)and !!!place_meeting(x,y,object1)and !!!place_meeting(x,y,object2)

switch (show_menu("Stwórz czerwony|Stwórz niebieski|Stwórz zielony|nic nie rób",5))

{

  case 0: {instance_create(x,y,object0)instance_destroy()}; break;

  case 1: {instance_create(x,y,object1)instance_destroy()}; break;

  case 2: {instance_create(x,y,object2)instance_destroy()}; break;

  case 3: instance_destroy(); break;

}

if place_meeting(x,y,object0)

{

m=show_menu("zniszcz|nic nie rób",5)

switch(m)

{

case 0:{global.zniszcz=1 instance_destroy()};break;

case 1:{instance_destroy()};break;

}}

if place_meeting(x,y,object1)

{

k=show_menu("zniszcz|nic nie rób",5)

switch(k)

{

case 0:{global.zniszcz=1 instance_destroy()};break;

case 1:{instance_destroy()};break;

}}

if place_meeting(x,y,object2)

{

l=show_menu("zniszcz|nic nie rób",5)

switch(l)

{

case 0:{global.zniszcz=1 instance_destroy()};break;

case 1:{instance_destroy()};break;

}}

 

dodałem wykrzyknij i troche zmodyfikowałem ale teraz nie jest tak jak chcialem,bo ciagle sie pokazuje to 1 menu nawet jak kolizuje z inym ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...