PoxiPol Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Czy da sie polaczyc te dwie funkcje razem? otoz chcialbym aby mi liczylo obiekty w zasiegu collision circle : 3 GML if collision_circle(x,y,50,obj_wrog,obj_wrog,1) { a=instance_nearest(x,y,obj_wrog); with a {b=instance_create(x,y,obj_BLOOD); b.image_angle=image_angle; instance_destroy();} } Macie tutaj kodzik ktorego uzywam. Uzywam rowniez instance nearest, co powoduje ze umiera tylko 1 jednostka. Dodawalem juz repeat z przodu i zadzialalo, jednak wtedy niszczy wszystkie wrogie jednostki : ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 GML with obj_wrog { // sprawdza czy wrog (self) jest na kolizji w kole o promieniu 50 dookoła gracza if collision_circle(gracz.x,gracz.y,50,self,false,true) { b=instance_create(x,y,obj_BLOOD); b.image_angle=image_angle; instance_destroy(); } } wpisanie self, to tak jakby napisać id :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 with( collision_circle() ) powinno zadziałać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 with( collision_circle() ) powinno zadziałać. Z tego co wiem collision_cricle zwróci id tylko jednego obiektu więc to twoje nie zadziała Nobody, bo się wykona dla tylko jednego obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 hah i wygrałem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 18 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 : D Danke. Ale i tak jestescie za pozno, wczesniej mi copo pomogl. Point_distance did the trick. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi