Skocz do zawartości

Zablokowane Collision_circle i instance_number


Rekomendowane odpowiedzi

Czy da sie polaczyc te dwie funkcje razem? otoz chcialbym aby mi liczylo obiekty w zasiegu collision circle : 3

GML
if collision_circle(x,y,50,obj_wrog,obj_wrog,1)

{

a=instance_nearest(x,y,obj_wrog);

with a {b=instance_create(x,y,obj_BLOOD);

b.image_angle=image_angle;

instance_destroy();}

}

Macie tutaj kodzik ktorego uzywam. Uzywam rowniez instance nearest, co powoduje ze umiera tylko 1 jednostka. Dodawalem juz repeat z przodu i zadzialalo, jednak wtedy niszczy wszystkie wrogie jednostki : (

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

GML
with obj_wrog

{

// sprawdza czy wrog (self) jest na kolizji w kole o promieniu 50 dookoła gracza

if collision_circle(gracz.x,gracz.y,50,self,false,true)

{

b=instance_create(x,y,obj_BLOOD);

b.image_angle=image_angle;

instance_destroy();

}

}

 

wpisanie self, to tak jakby napisać id :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...