Skocz do zawartości

zmienna


cysior

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie jak zrobić taki warunek opisany nizej

create:

GML
combo= 'abcd'

 

Step

GML
if [...] //nie umie tego zapisać wiec go opisze: jesli początek zmiennej bd taki sam jak w teorii to wykona sie akcja.</span></span>

 

Jak to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

 

Error in code at line 1:

if string_copy(bd,0,string_length(kombinacja)) = kombinacja

 

at position 16: Unknown variable bd

 

 

Opisze to lepiej:

 

jesli wykonam odpowiednia kombinacje klawiszy, wykona sie combo niestety jest jedno ale. Jesli mam juz np. "a" + "b" , i brakuje mi jeszcze do combo "c" ale klawisz ten odpowiada za uderzenie, i alarm combo mi wariuje ;/. Jak zrobic tak ze jesli mam juz kombinacja='ab' i warunek bedzie sprawdzał czy je mam, jak będa i klikne c to wykona sie combo(kombinacja+='c'), a jak nie to wykona sie cios.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...