Skocz do zawartości

zaokrąglanie midi


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Też jestem zszokowany tym, że nigdy nie pisałem tylu pytań w tymże krótkim czasie. Ale nie po to tu piszę.

 

Dodałem midi o nazwie snd_game .

 

Jest ono odpalane z początkiem gry, ale kiedy się skończy, rodzi się pewien problem. Nie, nie taki, że midi się nie włącza ponownie. Taki, że wybrany utwór włącza się ponownie o wiele głośniej i słabiej słychać niektóre instrumenty.

 

GML (step)
if !sound_isplaying(snd_game)

{

sound_play(snd_game)

}

 

Ten kod mi zapewnia zapętlenie, włącznie z pierwszym włączeniem midi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Problem z midi jest taki, że np. jak jest w połowie i nie gra ŻADEN INSTRUMENT, to GM uznaje, że midi nie gra. Dla tego, sprawdzanie poprzez !sound_is_playing może sprawiać, że midi odtwarza się podwójnie, przez co jest głośny.

Polecam używac sound_loop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj sound_stop() do eventu Room End i po robocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstawiłem to do create obiektu, który się pokazuje tylko na samym początku gry(w pierwszym roomie) i nic. Potem przewaliłem ten kod do stepu gracza, ale nadal ten sam efekt.

 

E: Przypadkowo miałem sound_loop w create gracza. zamykam.

 

E2: Kurde, nie, nadal to samo. Pomóżcie mi uratować Colourise ;p . Dopiero zauważyłem, że i tak po ponownym włączeniu midi wali po uszach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...