I am vader Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Cześć. Też jestem zszokowany tym, że nigdy nie pisałem tylu pytań w tymże krótkim czasie. Ale nie po to tu piszę. Dodałem midi o nazwie snd_game . Jest ono odpalane z początkiem gry, ale kiedy się skończy, rodzi się pewien problem. Nie, nie taki, że midi się nie włącza ponownie. Taki, że wybrany utwór włącza się ponownie o wiele głośniej i słabiej słychać niektóre instrumenty. GML (step) if !sound_isplaying(snd_game) { sound_play(snd_game) } Ten kod mi zapewnia zapętlenie, włącznie z pierwszym włączeniem midi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Problem z midi jest taki, że np. jak jest w połowie i nie gra ŻADEN INSTRUMENT, to GM uznaje, że midi nie gra. Dla tego, sprawdzanie poprzez !sound_is_playing może sprawiać, że midi odtwarza się podwójnie, przez co jest głośny. Polecam używac sound_loop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Dzięki. Tyle że teraz midi się odpala od nowa przy każdym roomie, chociaż obiekt z funkcją sound_loop jest wyłącznie w pierwszym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 sound_stop(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 tak jakby teraz się popiszę głupotą: jak w moim przypadku mam tego użyć? E: Mi nie chodziło, że się nakłada, tylko za każdym razem resetuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Możliwe, że popiszę się głupotą ale co tam :P Wątki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 daj sound_stop() do eventu Room End i po robocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 On wlasnie nie chce aby tak bylo : P Ale nie wiem co zrobic : P Chcialem tylko z bledu wyprowadzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Choć jeden rozumie. W zamierzeniu jest, że midi leci cały czas, a teraz się resetuje za każdym razem jak wchodzę do innego rooma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 16 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 więc dodaj GML if not sound_isplaying(nazwa) then sound_loop(nazwa); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 wstawiłem to do create obiektu, który się pokazuje tylko na samym początku gry(w pierwszym roomie) i nic. Potem przewaliłem ten kod do stepu gracza, ale nadal ten sam efekt. E: Przypadkowo miałem sound_loop w create gracza. zamykam. E2: Kurde, nie, nadal to samo. Pomóżcie mi uratować Colourise ;p . Dopiero zauważyłem, że i tak po ponownym włączeniu midi wali po uszach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się