LRostalski Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Zaczynam przygodę z 3D jestem świetnie obeznany z Blenderem i chciał bym by moje stworzone obiekty w blenderze były w mojej grze, i jeszcze jedno czy da się wyeksportować obiekt razem z teksturą nadaną obiektowi w blenderze???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Teksturę musisz dać osobno, ale blender powinien współrzędne tekstur dawać do pliku z obiektem, wiec nałoży się raczej dobrze. Nie mniej i tak trzeba skonwertować plik do formatu game makerowego (program Marzipan z tego co wiem). Nie licz jednak, że GM pociągnie jakieś super obiekty, na 1024 polygnonach zaczyna się krztusić i nawet jeśli Twój komp uciągnie Crysisa, to bądź pewien, ze w Game Makerze nie pociągnął by nawet 5% obiektów z tej gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 jeden budynek z Crysisa i GM dysze :) Jeśli chcesz obiekty z blendera do GM musisz im odessać poli żeby bylo w granicach do 300 poli wtedy jest jakaś szansa z ultimate 3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Zrób animację obracania wokół każdej osi i ze wszystkich klatek walnij spritesheet! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się