Skocz do zawartości

LRostalski

Użytkownicy
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LRostalski

  • Urodziny 05.08.1992

Informacje

  • Team
    LRos Games

O mnie

  • Skąd
    Polanowice
  • Płeć
    Male
  • Adres www
  • Hobby
    Piłka nożna

Osiągnięcia LRostalski

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. to masz impreze pewnie

  2. Object ściana ustaw jako solid, w obiekcie który ma się odbić od ściany ustaw kolizje ze ścianą i wpisz GML move_bounce_solid(200)
  3. Witam Tworzę grę RPG i mam poważny problem otóż stworzyłem ekwipunek który jest wywoływany za pomocą kliknięcia przyscisku 'E' GML instance_create(x,y,ekwipunek) po prostu wyświetla mi się objekt ekwipunek, gdy zbierzemy np. jabłko to w ekwipunku wyświetli się obiekt jabłko. Za pomocą tego oto kodu: GML if bohater.jablko>0 { instance_create(x+1,y+420,obj_jablko) draw_sprite(jab,0,x+1,y+420) draw_set_font(font_ekwipunek) draw_set_color(c_black) draw_text(x+24,y+416,''+string(bohater.jablko)) } Tak samo jest gdy zbieramy inne przedmioty. Wszystko bardzo fajnie wygląda i poprawnie działa tyle że gdy uruchamiam ekwipunek drastycznie szybko spada FPS , spada do poziomu 2 i gra totalnie się zacina. Wydaje mi się że dzieje się to przez Instance_Create i gdy jest tych obiektów dużo w ekwipunku to coraz szybciej spadają FPS-y. Chciał bym się dowiedzieć czy istnieje jakaś możliwość zatapienia funkcji Instance_Create albo jak usprawnić grę by przy włączaniu ekwipunku FPS nie spadał.
  4. Witam Dowiedziałem się, że istnieje dekompilator plików exe skompilowanych w Game Maker do plików .gmk obsługiwanych przez Gm-a. Chciałbym wiedzieć jakie są sposoby zabezpieczenia się przed tym dekompilatorem.
  5. http://www.gmclan.org/up5134.html
  6. Tytuł: Super Mario Legends Gatunek: Zręcznościowa Opis: Wstęp Większość z was którzy używali jakiej kolwiek konsoli do gier, bądz PC na pewno grało w jakąś gre z serii Mario.Jest to jedna z najlepszych i najbardziej znanych serii gier.Najbardziej utkwiła mi w pamięci gra z 1985 roku-Super Mario Bros, prosta gra dwuwymiarowa nie to co dziś rozbudowane i skąplikowane gry zręcznościowe w 3d. Przed telewizorem spędziłem wiele godzin grając w SM Bros. Dlatego iż Super Mario Bros była i jest jedną z moich ulubionych gier postanowiłem stworzyć własną wersje o tytule Super Mario Legends, wzorowałem się na SM Bros gdyż co to było by za Mario bez tych pamiętnych melodyjek i postaci. Rozgrywka Super Mario Legends dzieli się na 2 tryby: Tryb Super Mario: W trybie super mario podążamy Mario, naszym głownym celem jest odbicie księżniczki porwanej przez zło wrogiego Smoka.Mamy do przebycia 17 etapów w lesie, pod ziemią w wodzie itp.Każdą rundę kończy zamek do którego musimy wejść by przejść do następnego etapu. W każdym etapie zmieżymy się ze słynnymi grzybkami żółwiami itp. Tylko w 5,10 i 15 etapie będziemy mogli dokonać zapisu gry, z tego powodu gra nie jest taka prosta. Tryb dodatkowy: Drugim trybem gry w SM Legends jest tryb dodatkowy gdzie możemy pograć we dwoje na jednej klawiaturze przy podzielonym ekranie. Do wyboru mamy wyścig, który polega na jak najszybszym dotarciu do mety i pojedynek gdzie będziemy musieli zebrać jak nawięcej monet i dotrzeć do mety. Jedna osoba prowadzi postać Luigi a druga Mario, sterowanie obiema postaciami jest dobrze dobrane i jedna osoba nie przeskadza drugiej w grze.Chociarz gra na jedenej klawiaturze i tak jest nie wygodna to myślę że i tak można się światnie bawić w tym trybie. Download: http://rapidshare.com/files/254516889/Zainstaluj_Super_Mario_Legends.rar.html http://www.megaupload.com/?d=8Z7K1YTV Rozmiar pliku: 5,2 mb Autorzy: Programowanie: Łukasz Rostalski / Kornel Brzyszcz Fabuła: Łukasz Rostalski Grafika: Łukasz Rostalski / Kornel Brzyszcz / Internet Muzyka: Intenet Screeny: http://img352.imageshack.us/gal.php?g=screenshot100.png http://img196.imageshack.us/img196/181/screenshot101j.png http://img404.imageshack.us/img404/4586/screenshot105.png http://img404.imageshack.us/img404/8393/screenshot108.png
  7. Zaczynam przygodę z 3D jestem świetnie obeznany z Blenderem i chciał bym by moje stworzone obiekty w blenderze były w mojej grze, i jeszcze jedno czy da się wyeksportować obiekt razem z teksturą nadaną obiektowi w blenderze????
  8. Chciał bym wiedzieć jak to jest z licencją do gier np. do gier sportowych. Mogę użyć prawdziwych nazwisk, nazw klubów, herbów itp.??????
  9. Chciał bym wiedzieć czy istnieje taka możliwość stworzenia w Game Maker gry na inną platformę do grania niż PC, np. PSP
  10. Zgadzam się grafika paintowa ale to moja pierwsza gra i to jest taka dla próby nie przykładałem się jakoś specjalnie do grfiki.
  11. Tytuł: Syberia aliens attack Gatunek: TDS (top down shooter) Opis: Na syberii rozbijają się niezidentyfikowane obiekty latające. Jak się później okazało w statkach były obce istoty z kosmosu, które rozpoczynają walki z armią rosyjską. Kosmici stworzyli bazę i przygotowują się do wojny. Zaniepokojeni amerykanie wysyłają żołnierzy w celu zbadania i namierzenia bazy obcych. Wcielamy się w jednego z nich i wykonujemy misje. cechy gry: Ilość misji: 5 Ilość broni: 11 Możliwość jazdy samochodem Download: http://rapidshare.com/files/204830793/LRos_Games.rar Rozmiar pliku: 7298 kb Autorzy: LROS Games Programowanie: Łukasz Rostalski Fabuła: Łukasz Rostalski Grafika: Łukasz Rostalski i Kornel Brzyszcz Muzyka: Internet Screeny: http://screeny.pl/75564 http://screeny.pl/75590 Więcej na www.lros-games.yoyo.pl (Na razie jednak strona jest w budowie)
  12. Chciałbym gdy uruchomię grę to pokazywał się taki filmik np. w formacie avi potem wciskam enter i mi się przerywa i pokazuje się menu a jeżeli nie wcisnę entera to gdy się skończy to też mi się pokaże menu. Tylko jak to zrobić próbowałem już wielu metod ale nic mi się nie udało.
  13. Chciałbym by dźwięki do mojej gry były odtwarzane z folderu np.dzwieki a nie jak to mam teraz dodaje dźwięki do sound w game maker i gra dłużej się wczytuje i plik exe. zajmuje o wiele więcej.
  14. Proszę o pomoc Chodzę postacią a razem z nią przesuwa sie ekran(bo plansza jest duża) i chcę wsiąść do samochodu, wsiadam i jade ale ekran juz z samochodem się nie przesuwa. To mam w stepie w bohater if (distance_to_object(auto1) < 10 and (keyboard_check_pressed(ord('Q')))) { view=1 instance_destroy(); global.fura=1 } Na początku gry mam 100 punktów zbieram kolejne i mam np. 150 wsiadam do pojazdu i z niego wychodzę po wyjściu mam tyle co na początku gry czyli 100 a nie 150 To w step w auto1 if (global.fura=1) { if (keyboard_check_pressed(vk_enter)) { global.fura=0 instance_create(auto1.x,auto1.y-30,obj_bohater); } }
  15. Chciał bym zrobić pasek życia taki żeby był w rogu ekranu na stałe i po kolizji z jakimś obiektem pasek się pomniejszał o np. 10% :rolleyes:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...