pawelpc Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 (jakby te pytania gdzieś się pojawiły to sorki :boxed:) 1.Jak zrobić siatkę taką jak w edytorze roomów aby położenie obiektu w edytorze było względne siatce? 2.jak w obiekcie stałym daje ewent Room End pytanie czy zapisać mapkę co zrobić aby po kliknięciu anuluj edytor się nie wyłączył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 1. GML x = x div 32 * 32; y = y div 32 * 32; 32 w tym przypadku to szerokość/wysokość kratki. Zmień na co Ci się podoba. 2. Nie dawaj tego w room end tylko np. keyboard press ( ESC ) i jeżeli będzie jakaś informacja od użytkownika to zapisz i wyjdź, a jak nie to pracuj dalej. Room endu już nie powstrzymasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 dobra to muszę usunąć Windows'ową ramkę aby nikt nie klikał na X i jak zrobić aby jak kliknę na to miejsce gdzie ma być mur to daje niżej niż powinnno to być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 W opcjach gry możesz ustawić wyłączanie przez X, funkcje jak F4, F5, F6... Tam gdzie Constans się ustawia, tylko w innej zakładce :P EDIT: Drugie pytanie, y + 32? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 nie wiem czy gdzieś na forum to było (szukałem i nic) chce aby w grze była możliwość wybrania mapy a nie wklepania jej nazwy np. mapa1 <-- mapa2 mapy mam w pliku ini więc trzeba zrobić tak aby pokazało wszystkie sekcje a potem można było je wybrać wiecie jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 musisz mieć taką strukturę: [mapy] ilosc = 5 mapa1 = nazwa mapa2 = nazwa ... mapa5 = nazwa wtedy odczyt robisz tak: GML (create) razem = 0; t[0] = 'Brak mapy'; var i; razem = ini_read_real('mapy','ilosc',0); for(i=0; i<razem; i+=1) { t = ini_read_string('mapy','mapa'+string(i+1),'nieznana mapa'); } GML (draw) for(i=0; i<razem; i+=1) { draw_text(10,10+(i*16),t); } I już masz listę map. Jak otworzysz przykład menu z działu przykłady (mojego autorstwa) to tam masz jak zrobić kursor i poruszanie się po takim menu (kursormax to będzie inaczej razem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 19 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 link do mojego edytora leveli v0,3 https://gmclan.org/up4425_12_edytor.html kto mi pomoże będzie mieć pierwsze miejsce w credits bo ja sobie z tym nie radzę ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się