Skocz do zawartości

problem z animation end


cysior

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z animation end.

Mam sprita składającego sie z 2 obrazków. Ale animacja wykonuje sie tylko raz, przez to image_speed w animation end. Jak zrobić zeby ten sprit animował sie ciagle przez cały czas akcji

 

animation end

 

GML
image_speed = 0

 

step

 

 

GML
if anim=1

{

sprite_index=sprite22

image_speed=1/6

score+=1000

alarm[6]=60

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to zrozumiałem jako "dopóki akcja nie została wykonana animacja ma się zapętlać, dopiero gdy się wykona ma się zatrzymać"

 

create:

akcjawykonana = false;

 

step:

[...]

akcjawykonana = true;

[...]

 

animation end:

if( akcjawykonana ) image_speed = 0;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gnysek, jak dodałem ten kod to wszystkie ruchome sprity juz sie nie "animuja"

 

Chodzi mi o to ze jeśli anim=1, animacja ma się ciągle odbywać aż do zmiany na anim=0, niestety jeśli użyje animation end to animacia wykonuje sie tylko raz, a nie przez cały czas kiedy anim=1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...