cysior Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Mam problem z animation end. Mam sprita składającego sie z 2 obrazków. Ale animacja wykonuje sie tylko raz, przez to image_speed w animation end. Jak zrobić zeby ten sprit animował sie ciagle przez cały czas akcji animation end GML image_speed = 0 step GML if anim=1 { sprite_index=sprite22 image_speed=1/6 score+=1000 alarm[6]=60 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 GML if anim=1 { sprite_index=sprite22 image_speed=1/6 score+=1000 alarm[6]=60 } else { image_speed=0; } O to chodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Ja to zrozumiałem jako "dopóki akcja nie została wykonana animacja ma się zapętlać, dopiero gdy się wykona ma się zatrzymać" create: akcjawykonana = false; step: [...] akcjawykonana = true; [...] animation end: if( akcjawykonana ) image_speed = 0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 11 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Gnysek, jak dodałem ten kod to wszystkie ruchome sprity juz sie nie "animuja" Chodzi mi o to ze jeśli anim=1, animacja ma się ciągle odbywać aż do zmiany na anim=0, niestety jeśli użyje animation end to animacia wykonuje sie tylko raz, a nie przez cały czas kiedy anim=1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 w animation end zmieniasz sprita proste? if (anim=true){sprite_index=inny sprite;} i po sprawie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 11 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 edit: Sam juz rozwiązałem swój problem, dzieki za chęci :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się