Skocz do zawartości

tablica z zmiennymi w stepie


Nirvan

Rekomendowane odpowiedzi

bo mam np w create :

 

zmienna1=false; zmienna2= false;

 

talk[0,0]='tekst1';

talk[1,0]='tekst2';

talk[0,1]='tekst3;

talk[1,1]='tekst4';

 

potem mam podczas gry zmienianie zmienna1 i zmienna2

no i chce zeby to w stepie zmieniało na te zmienne .

Bo tak to wywala błąd Assignet operator expected czy jakoś tak .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo mam np w create :

 

zmienna1=false; zmienna2= false;

 

talk[0,0]='tekst1';

talk[1,0]='tekst2';

talk[0,1]='tekst3;

talk[1,1]='tekst4';

 

potem mam podczas gry zmienianie zmienna1 i zmienna2

no i chce zeby to w stepie zmieniało na te zmienne .

Bo tak to wywala błąd Assignet operator expected

 

ale , edytowalem i post sie zrobił nowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

create:

GML
tekst[0,0]="tekst";

tekst[0,1]="tekst";

tekst[1,0]="tekst";

tekst[1,1]="tekst";

zmienna1=false;

zmienna2=false;

 

draw:

GML
draw_text( x, y, tekst[ zmienna1, zmienna2 ] );

Tego typu kod Ci nie działa? o.O Powinien...

 

 

Assignment operator expected oznacza, że program spodziewał się znaku przypisania ( czyli znaku równości ). Myślał, że do tego Twojego talk[ zmienna1, zmienna2 ] chcesz coś przypisać ( talk[ zmienna1, zmienna2 ] = "..." ). Ty nic ze swoją zmienną nie robiłeś, więc wywalił błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...