Nirvan Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Mam zmienne i chce zeby tablica dziala na zmiennych . Niwiem jak dalej to opisać to po prostu chce zeby w stepie działało takie coś : talk[zmienna1,zmienna2]; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 No to musisz powiedzieć coś wiecej, bo ja z tego nic nie wywnioskuje ... ale w ten sposób można spokojnie odczytywac tablice, i zmieniać zmienne zeby pokazywać inny tekst. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 bo mam np w create : zmienna1=false; zmienna2= false; talk[0,0]='tekst1'; talk[1,0]='tekst2'; talk[0,1]='tekst3; talk[1,1]='tekst4'; potem mam podczas gry zmienianie zmienna1 i zmienna2 no i chce zeby to w stepie zmieniało na te zmienne . Bo tak to wywala błąd Assignet operator expected czy jakoś tak . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 bo mam np w create : zmienna1=false; zmienna2= false; talk[0,0]='tekst1'; talk[1,0]='tekst2'; talk[0,1]='tekst3; talk[1,1]='tekst4'; potem mam podczas gry zmienianie zmienna1 i zmienna2 no i chce zeby to w stepie zmieniało na te zmienne . Bo tak to wywala błąd Assignet operator expected ale , edytowalem i post sie zrobił nowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 create: GML tekst[0,0]="tekst"; tekst[0,1]="tekst"; tekst[1,0]="tekst"; tekst[1,1]="tekst"; zmienna1=false; zmienna2=false; draw: GML draw_text( x, y, tekst[ zmienna1, zmienna2 ] ); Tego typu kod Ci nie działa? o.O Powinien... Assignment operator expected oznacza, że program spodziewał się znaku przypisania ( czyli znaku równości ). Myślał, że do tego Twojego talk[ zmienna1, zmienna2 ] chcesz coś przypisać ( talk[ zmienna1, zmienna2 ] = "..." ). Ty nic ze swoją zmienną nie robiłeś, więc wywalił błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się