adrianpl Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 GML if kursor=0 { instance_create(0,0,obj_pad_sim); // ! stworz, aby symulowac nacisniecia klawiatury room_goto_next(); } else { instance_create(0,0,obj_pad_cfg); instance_destroy(); } else { instance_create(0,0,obj_game_cfg); instance_destroy(); } else { game_end instance_destroy(); } błąd jest w 2 else Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 bo else daje się TYLKO PO IF. A ty dałeś drugie else po else. Poprawnie było by tak: GML if costam{} else if costam {} else if costam {} else {} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianpl Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 GML if kursor=0 { instance_create(0,0,obj_pad_sim); // ! stworz, aby symulowac nacisniecia klawiatury room_goto_next(); } else { instance_create(0,0,obj_pad_cfg); instance_destroy(); } if kursor=2 { instance_create(0,0,obj_game_cfg); instance_destroy(); } else { game_end(); instance_destroy(); } Tylko pierwsze 2 opcje działają! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Przeciez gnysek ci napisal jak zrobic, a ty dalej po swojemu napisales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianpl Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 jusz ok Tera mam problem z menu bo tylko 2 pierwsze opcje działają ;( a 2 ostanie nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 GML if (kursor=0) { instance_create(0,0,obj_pad_sim); // ! stworz, aby symulowac nacisniecia klawiatury room_goto_next(); } else if (kursor=1) { instance_create(0,0,obj_pad_cfg); instance_destroy(); } else if (kursor=2) { instance_create(0,0,obj_game_cfg); instance_destroy(); } else (kursor =3) { game_end(); instance_destroy(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianpl Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 JUSZ DZIAŁA Zamykam na życzenie autora. Maximal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi