Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Na zlecenie Kargula stworzyłem najprościej jak tylko można solidny przykład serwera i klienta.

Najpierw uruchamiamy serwer, potem dowolną liczbę klientów i w serwerze wciskamy spacje.

Co się dzieje? W każdym kliencie, gdy serwer trzyma spacje jest napis: Serwer trzyma spacje!

Według tego można zrobić grę mmo - dla wielu graczy, nie dla dwóch tak jak to ostatnio zapodałem przykład :P

 

Download: https://gmclan.org/up5208_4_PSiKBM.html

 

 

Pozdrawiam!

 

 

P.S. - Każdą linijkę kodu opisałem najlepiej jak umiałem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

mógłbym ale jednak: "pi****le nie robie".

gm to gówno a nie gm.

prawie 2 dni się męczyłem, debugowałem, pisałem, kombinowałem - odpalam serwer, dwóch graczy działa ładnie: na localhoście bardzo szybki komp, i co się okazuje? na dwóch graczy lag półtora sekundowy. mam w dupie takie coś. szkoda ze w c++ nie ma takiej łatwej grafiki jakby była to bym wszystko w cpp robił.

 

podsumowując: gm do gier online się NIE-NA-DA-JE -,-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje zlecenie? Jestem zaszczycony :P Bardzo dużo osób się o to pyta, dlatego dobrze że to zrobiłeś. Co do przykładu... Ściągnąłem i jest błąd w archiwum - nie można wypakować... :(

 

EDIT: Pobrałem drugi raz i działa :) Oto mi chodziło! Thx i thx i thx.... (tak 3 lata :D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie Michał, to Ty jesteś noobem, i nie umiesz tego dobrze napisać.

Kto Ci do cholery powiedział, że to wina Gma?

gnysek pisze Almorę, działa, jest wydajna. Borek pisze aliensy, działają, są wydajne. Michał pisze przykład poruszania się, NIE DZIAŁA!?

 

Sory, musiałem... ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to nie wiem innym sposobem może spróbóję.. bo crack mi kiedys zapodał tak że stworzyć tablice z graczami:

for(i=1; i<=maxplayers; i+=1)

{

gracz[i,jestwgrze]=0;

}

a potem jak dochodzi ktos to szuka pierwszego wolnego..

moze zrobie bez tego, innym sposobem bo w tym są troche dłuższe pętle.. chociaz jak sie da

if gracz[i,jestwgrze]=0 break; to nie wiem co jest nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem listę graczy, przy logowaniu się nowego sprawdzałem po kolei czy instancja istnieje, jeżeli nie przypisywałem nowego gracza do tamtego id w liście. W przeciwnym wypadku szedłem dalej do samego końca, gdzie dodawałem nowego gracza na koniec listy. Proste i skuteczne, później wystarczy odwołać się do instancji przez ds_list_find_value( lista, idgracza )...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...