bluks Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Mam mały problem. Chcę aby słońce tworzył okrąg którego centrów będzie w słońcu a promień będzie równy odległości od słońca do kuli. kula będzie tworzona tam gdzie klikniemy myszką(jeżeli to potrzebne). Jak to zrobić :huh: Pomóżcie. :crying: PS. Nie informować o ort. :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Czerwca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 dodać promień kuli do promienia słońca, o ile dobrze rozumiem, wtedy obliczyć ten punkt i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marker Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Jemu chyba chodzi o to, żeby w czasie gry do powiedzmy lecącej kuli był podczepiony promień, tzn, żeby promienie leciały do kul od słońca... hmm jak to wytłumaczyć... :D S-----KULA | KULA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Chodzi oto co tu. Zielone kółko to obiekt który stworzę po kliknięciu myszko i zarazem chcę aby pojawił się ten okręg którego centrum jest żółte koło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 draw_line(x,y,słońce.x,słońce.y) EDIT: cyba o to Ci chodzi: draw_circle(słońce.x+słońce.sprite_width/2,słońce.y+słońce.sprite_height/2,64,false) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Ale to tworzy linie. A ja chcę promień okręgu równy długości odległości słońca od kuli Co do tego jak i gdzie to wstawić to wiem mi chodzi jedynie o długość promienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Edytowałem mój post. Ma być draw_circle(słońce.x+słońce.sprite_width/2,słońce.y+słońce.sprite_height/2,64,false) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Czerwca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Tworzysz obj.slonce W kliknięciu dajesz instance_create(mouse_x,mouse_y,kula); w Create kuli dajesz: GML xx = slonce.x; yy = slonce.y; r = point_distance(x,y,xx,yy); w draw kuli dajesz GML draw_circle(xx,yy,r,true); // orbita draw_circle(x,y,10,false); //planeta</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Ale to ma promień 64 a ja chce aby promień był równy odległości ziemi od słońca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 ej, chyba zartujesz racja? zmien sobie ta wartosc na inna, i tak skalowanie wartosci Cie nie minie jesli ma to byc proporcjonalne, z reszta, chyba nie robisz wszechswiata w skali 1:1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Wiadomo ale wszystko jest już okej. EDIT: Temat uznaje za zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się