Exigo Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 GML for (dlugosc=0; dlugosc<=128 && !place_meeting(x+lengthdir_x(dlugosc,dir_opu),y+lengthdir_y(dlugosc,dir_opu),o_sciana); dlugosc+=1;) {draw_set_alpha(0.01); draw_line(x,y,x+lengthdir_x(dlugosc,dir_opu),y+lengthdir_y(dlugosc,dir_opu)); draw_set_alpha(1);} Powyższy kod rysuje linie... nie jedną, lecz 128 (taki był zamiar, ale jednak czegoś tu brakuje...). ;x Wie ktoś może jak zwrócić współrzędne "punktu końcowego"? - tak, aby można było walnąć jakiegoś sprita na końcu tego "laserka". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Czerwca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 za pętlą długość będzie wynosić ostatnią wartość z pętli, więc to będzie x+lengthdir_x(dlugosc,dir_opu),y+lengthdir_y(dlugosc,dir_opu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Lol... nie pomyślałem. ;x Dziękować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się