Skocz do zawartości

Scorched... Blocks?


Jakim

Rekomendowane odpowiedzi

Oto przed wami zapowiedź gry...

 

SCORCHED... BLOCKS?

 

Gra jest klonem gry Scorched Earth i Worms. W przyszłości będzie można się poruszać po różnorodnych levelach, używać przeróżnych broni i robić wszystko, aby pozbawić energii drugiego gracza. Planuję zrobić:

 

- generator plansz (mam nadzieję, że nie będzie to obciążało procesora :P)

- poruszanie się (na razie tego nie mam :))

- power-upy, apteczki, itp.

- około 20 różnorodnych broni

 

Załączyłem pokaz Scorched... Blocks? i jego engine'a. Przetestujcie :). W demie jest jedna broń - granat. Mam nadzieję, że przyjmiecie ją z entuzjazmem :).

 

http://rapidshare.de/files/14058589/scorched.rar.html

 

EDIT: w pliku załączony jset plik *.gm6. Do celów naukowych oczywiście. Mam nadzieję, że nikt nie będzie brać żywcem tego kodu i podpisywać się swoim nickiem.

 

NOWA WERSJA:

 

http://mateusz209.ma.funpic.de/pliki/scorched.exe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak:

1. Powiem jak zawsze pomysł dobry, bo lepszy jakiś niz żaden.

2. Po co tyle objektów w grze. Przecież można byłoby to wykonać na powiedzmy trzech, czterech.

3. Życia postaci, czy kwadracików po dłuższej strzelance mają wartości ujemne. Oczywiście w pełnej wersji tego nie będzie. :]

4. Wartość wiatru powinna być bardziej realna, czyli nie tak bardzo się różniąca między poszczególnymi strzałami.

5. No i oczywiście nie zabraknie dźwięków i podkładu muzycznego.

6. Dobre zastosowanie losowe zmiennych. To bardziej urozmaici grę.

PS:

Kurczaki, ale dzisiaj ruch w grach już trzecia (fakt jak narazie to tylko projekt, ale do testów się nadaje). Jak tak dalej pójdzie, to nie nadążymy ich testować. :D

 

EDIT:

2. Wiele obiektów jest dla mojej własnej wygody (nie planuję fuzji np. controller z target).

Dla wygody? :blink: Chyba na odwrót. Przecież przy większych ilościach objektów, będziesz musiał więcej ich kontrolować. Szybciej popełnisz gdzieś błąd. No, ale to już Twoja sprawa. Głównie chodzi oto, aby gierka prawidłowo działała. :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. <tutaj się nie wypowiem :)>

2. Wiele obiektów jest dla mojej własnej wygody (nie planuję fuzji np. controller z target).

3. Tak, mówiłem to gdzieś na innym forum. Zmienię to później.

4. A jak było w Wormsach? :P.

5. Dźwięki - moje + te z internetu, muzyka - wiadomo, że moja :).

6. Oczywiście, nie zapomniałem o tym :).

 

//--//

 

Wyszła nowa wersja, która zawiera 3 bronie i rozszerzony teren. Niektóre błędy zostały.

 

Sterowanie:

 

Zmiana broni: 1-3

Strzelanie: LPM

 

http://mateusz209.ma.funpic.de/pliki/scorched.exe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...