Paqoo Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Mam warunek z distance. Jeśli jest spełniony to odejmuje hp. Obiekt chodzi po ogniu i alarm włącza się dopiero jak zejdzie. Bez sensu! Powinien obrywać od razu. Co zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 16 Czerwca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 if alarm[0]=-1 then alarm[0]=ileśtam; jeżeli co step ustawiasz alarm na zero, to on nigdy nie zacznie się odliczać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Ale to jest warunek jakby kolizji ( z distance). Jak mogę to zrobić? Bo po twojemu to będzie odliczało alarm - ale co z tego jak ciągle, gdy będzie w odległości x? Wyjdzie na to samo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Create GML zmiennna = 1;Kolizja z ogniemGML if( zmienna > 0 ) zmienna -= 1; else { zmienna = room_speed; hp -= 20; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Nobody podałeś dobry sposób. Dziękuję :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi