Skocz do zawartości

Center "Broni"


Rekomendowane odpowiedzi

Mam mały problem. Wygląda to tak , ze gdy strzele a mam długa bron (center sprit gdzieś na początku) z pocisku do shootguna to pociski wylatują gdzieś w srodku broni. Co zrobić żeby pocisk tworzył się odrazu przy koncu lufy?

Z góry dzieki!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GMLinstance_create(x+lengthdir_x(miejsce_x_lufy_w_spricie,image_angle),y+lengthd

ir_

y(miejsce_y_lufy_w_spricie,image_angle),pocisk)

 

O to chodzi bo jeśli tak to jak strzelam w gore jest ok a jak na boki to jest inny odstęp od broni ;/

A jesli chodzi o uwzględnienie promienia i łuk, to jak to wykonac???

To co pisał Gnysek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo to jest tak ze ci teraz elipsa wychodzi bo x i y jest inne.

 

Podaj mi:

1. W którą strone na spricie jest ziom odwrócony

2. Szerokość i wysokość sprita

3. X i y orgina

4. x i y lufy

e: to ci wygeneruje kod ;p

 

e2:

spróboj tak, a jak krzywo bd to sobie liczby zmieniaj, tylko pamietaj len w obydwoch lengthdirach musi byc taki sam.

jak bedzie za blisko lufy to dodaj cos do 40 jak za daleko to odejmij od 40, jak za wysoko (w bok, do gory odchodzi) to odejmij wiecej od image_angle a jak na dol w bok schodzi to dodaj do image_angle.

GML
instance_create(x+lengthdir_x(40,image_angle-1),y+lengthdir_y(40,image_angle-1),pocisk)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...