cysior Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Mam mały problem. Wygląda to tak , ze gdy strzele a mam długa bron (center sprit gdzieś na początku) z pocisku do shootguna to pociski wylatują gdzieś w srodku broni. Co zrobić żeby pocisk tworzył się odrazu przy koncu lufy? Z góry dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Zły board, poszukaj sobie lengthdir. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 @up możesz jaśniej ? Bo nie czaje tego lengthdir ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 29 Maja 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 lenghtdir_x i y, z odpowiednim promieniem i kierunkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 GML instance_create(x+lengthdir_x(miejsce_x_lufy_w_spricie,image_angle),y+lengthdir_ y(miejsce_y_lufy_w_spricie,image_angle),pocisk) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 GMLinstance_create(x+lengthdir_x(miejsce_x_lufy_w_spricie,image_angle),y+lengthd ir_ y(miejsce_y_lufy_w_spricie,image_angle),pocisk) O to chodzi bo jeśli tak to jak strzelam w gore jest ok a jak na boki to jest inny odstęp od broni ;/ A jesli chodzi o uwzględnienie promienia i łuk, to jak to wykonac??? To co pisał Gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 bo to jest tak ze ci teraz elipsa wychodzi bo x i y jest inne. Podaj mi: 1. W którą strone na spricie jest ziom odwrócony 2. Szerokość i wysokość sprita 3. X i y orgina 4. x i y lufy e: to ci wygeneruje kod ;p e2: spróboj tak, a jak krzywo bd to sobie liczby zmieniaj, tylko pamietaj len w obydwoch lengthdirach musi byc taki sam. jak bedzie za blisko lufy to dodaj cos do 40 jak za daleko to odejmij od 40, jak za wysoko (w bok, do gory odchodzi) to odejmij wiecej od image_angle a jak na dol w bok schodzi to dodaj do image_angle. GML instance_create(x+lengthdir_x(40,image_angle-1),y+lengthdir_y(40,image_angle-1),pocisk) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 @up Wielkie dzieki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się